PracaGrupypl.praca.dyskusje › Test na inteligencję

  • 21. Data: 2009-08-19 22:59:20
    Temat: Re: Test na inteligencję
    Od: "Rajmund" <r...@n...pl>

    news:h6hjib$6f8$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Łukasz" <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Naprawde sadzisz, ze taki koles dalby rade skonfigurowac czytnik?

    Tacy goście bywają mocno nieprzewidywalni...może mu któraś z tych panien
    skonfigurowała?

  • 22. Data: 2009-08-20 07:33:16
    Od: "Łukasz" <l...@N...gazeta.pl>

    > Tacy goście bywają mocno nieprzewidywalni...może mu któraś z tych panien
    > skonfigurowała?

    Zostało się bossem 3-osobowej firmy i sodówka uderza do głowy. Normalna sprawa.

  • 23. Data: 2009-08-20 08:10:17
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz?= wrote:

    > Zostało się bossem 3-osobowej firmy i sodówka uderza do głowy. Normalna
    > sprawa.

    Zawsze może być gorzej. Firma 4 osobowa i 3 bossów.

    Lemat
    easyISP jest spam friendly - utrzymuje notorycznego spamera polandexport /
    ipeik / netex-sterling, pomóżcie ich przekonać nie wykupując u nich
    hostingu.

  • 24. Data: 2009-08-20 12:10:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Zostało się bossem 3-osobowej firmy i sodówka uderza do głowy. Normalna
    > sprawa.

    Predzej filii, niz firmy.

  • 25. Data: 2009-08-21 07:00:27
    Od: "Rajmund" <r...@n...pl>

    > Użytkownik "Sławetny Sławetny" <s...@g...com> napisał w
    > wiadomości
    c.googlegroups.com..
    > [ciach pierdy]
    > Panowie, tylu odpowiedzialo i zaden nie pokapowal sie, ze to zenujacy
    > troll trollujacego? W dodatku cenki jak doopa wenza.

    Być może i troll. Co z tego? ;-)

    Rzeczywistość bywa o wiele bardziej absurdalna niż przypadek opisany
    przez "trolla".
    I w sumie już mało kto się zastanawia nad tym - troll czy nie troll...
    Opisana scenka to właściwie mały pikuś (Pan Pikuś).

    R.

  • 26. Data: 2009-08-21 07:53:08
    Od: wloochacz <n...@n...dgbit.pl>

    BQB pisze:

    > Przysłowie to mi się przypomina, ale mimo wszystko, nikt z okolic mojego
    > miejsca zamieszkania nie używa tego słowa i słowo kołacz znam tylko i
    > wyłącznie z tego przysłowia, no i obecnie z
    Zapytaj babci; poczytaj trochę - na pewno natkniesz się w literaturze ;-)

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%82acz_%28pieczywo
    %29
    > 7days to dla mnie zły zamiennik, lepszy to zwykła bułka.
    Było o inteligencji, co ma do tego encyklopedia?
    Do odstrzału :P

    --
    wloochacz

  • 27. Data: 2009-09-08 19:48:18
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik Sławetny Sławetny napisał:

    (...)
    > Sławetny

    z rozmów kwalifikacyjnych o podobnym poziomie:
    - jakim zwierzęciem chciałby Pan być. odpowiedź proszę uzasadnić
    - ile liści jest na tamtym drzewie. jak Pan to obliczył?

    to są dobre pytania i testy dla kandydatów na stanowiska młodszy
    asystent/praktykant w dziale niszczarkowania dokumentów.

    pozdr

  • 28. Data: 2009-09-09 19:39:24
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    Dnia 9/8/2009 9:48 PM, Andrzej wrote:
    > Użytkownik Sławetny Sławetny napisał:
    >
    > (...)
    >

    > z rozmów kwalifikacyjnych o podobnym poziomie:
    > - jakim zwierzęciem chciałby Pan być. odpowiedź proszę uzasadnić

    Tak na szybko:

    "Takim, jak Pani. Mielibyśmy szansę na przekazanie naszych wspaniałych
    genów następnym pokoleniom."
    Gorzej, jeśli to facet.

    > - ile liści jest na tamtym drzewie. jak Pan to obliczył?

    "Mam tu obok znajomych, u których spędzam Sylwestra i obserwuję to
    drzewo każdej zimy - zawsze jest na nim 0 liści. To, co teraz
    obserwujemy, to tylko chwilowa fluktuacja" (ew. dodałbym "kwantowa").

    Inne propozycje, anyone?
    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "U nas się na wszelki wypadek jednemu i drugiemu odrąbuje głowę. Nuż