PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarabianie nie w internecie

  • 1. Data: 2009-08-17 20:20:58
    Temat: Zarabianie nie w internecie
    Od: "Imiennika" <i...@v...pl>

    Wszystkie piramidy są oszustwem.

    Wystarczy rozejrzeć się po internecie. Szansa wygrania 1:2 u bukmachera i raz
    wygrasz, 3 razy przegrasz, ale potrajając stawkę... zawsze wychodzisz na swoje
    !!!! Przegrywają tylko ci co się wycofują lub ci, którym kasa się skończyła na
    potrajanie stawki

  • 2. Data: 2009-08-18 14:49:35
    Temat: Re: Zarabianie nie w internecie
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    "Imiennika" napisał:

> [...]
    > swoje
    > !!!! Przegrywają tylko ci co się wycofują lub ci, którym kasa się

    Tylko, że pradopodobieństwo wygraniej nie zależy od wcześniejszych wyników
    i twoja teoria daje w łep.

    "Jeżeli przegrałem 10 razy z rzędu to teraz muszę wygrać" to myślenie
    hazardzisty.
    Radzę Tobie szybko zgłosić się do specjalisty albo douczyć się matematyki
    z rachunku prawdopodobieństwa.

    wr,

  • 3. Data: 2009-08-18 20:02:21
    Od: "Schweinchen" <k...@i...de>

    "iso" >
    > Tylko, że pradopodobieństwo wygraniej nie zależy od wcześniejszych wyników
    a te drobiazgi? ^^^^^^ ^^^^^^

    > i twoja teoria daje w łep.
    przegięcie kosmiczne^^^^

> [...]
    > hazardzisty.
    > Radzę Tobie szybko zgłosić się do specjalisty albo douczyć się matematyki

    No a Ty sobie kup słownik ortograficzny!

  • 4. Data: 2009-08-18 22:05:40
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    "Schweinchen" napisał:

    > No a Ty sobie kup słownik ortograficzny!

    Myślisz, że humaniści są bardziej podatni na hazard?

    wr,

  • 5. Data: 2009-09-10 05:55:03
    Od: "Imiennika" <i...@v...pl>

    > "Imiennika" napisał:

    > Tylko, że pradopodobieństwo wygraniej nie zależy od wcześniejszych wyników
    > i twoja teoria daje w łep.

    to prawda

    > "Jeżeli przegrałem 10 razy z rzędu to teraz muszę wygrać" to myślenie
    > hazardzisty.
    > Radzę Tobie szybko zgłosić się do specjalisty albo douczyć się matematyki
    > z rachunku prawdopodobieństwa.

    jednak grając u bukmachera w Multi Multi obstawiając parzysty lub nieparzysty
    PLUS, zawsze kiedyś trafisz, jeśli konsekwentnie obstawiasz jedno z tych dwóch
    zdarzeń;
    przejrzyj historię wyników

  • 6. Data: 2009-09-27 16:01:30
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 07:55:03 +0200, Imiennika napisał(a):

> [...]
    > PLUS, zawsze kiedyś trafisz, jeśli konsekwentnie obstawiasz jedno z tych dwóch

    podbijając stawkę, czasem fundusze na podbicie się skończą...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
    http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/inde
    x3.php

  • 7. Data: 2009-10-01 14:13:36
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:h9o28v$1k5$1@inews.gazeta.pl...

    > podbijając stawkę, czasem fundusze na podbicie się skończą...

    Pomijam kwestie, ze skoro masz gore kasy na ciagle potrajanie, to na co Ci
    te drobne ewentualne wygrane na samym poczatku?