PracaGrupypl.praca.dyskusje › Temat - Praca Licencjacka.

  • 1. Data: 2006-01-03 22:57:12
    Temat: Temat - Praca Licencjacka.
    Od: "Grzegorz Kowalski" <s...@m...com>

    Witam !

    W tym roku stoje przed ważnym wyzwaniem..
    mam napisać pracę dyplomową..

    Jestem studntem Ekonometrii i Informatyki.
    Myślę nad tematem: "Wdrażanie CRM w małej firmie"..
    Analiza.. Zalety i wady CRM w małych firmach, ponadto opis oprogrmowania,
    przykąłdy firm, które korzystają z CRM w kontaktach z klientami.

    Czy jest to dobry temat, jesli chce mysleć o przyszłości.
    czy Wyczuwacie jakieś przesłanki przemawiąjące do pracodawcy podczas rozmowy
    kwalifikacyjnej?

    Oraz czy taki temat mógłby się przyczynić do pewnego mojego rozwoju.. majac
    na mysli przygotowanie do przyszlej pracy.

    w przyszlości chciałbym się bliżej zajmować Ekonomią.. i Biznesem.

    Pozdrawiam Serdecznie i bardzo dziękuje za pomoc.

    Grzegorz Kowalski.

  • 2. Data: 2006-01-03 23:19:56
    Temat: Re: Temat - Praca Licencjacka.
    Od: "Ice" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kowalski" <s...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > majac na mysli przygotowanie do przyszlej pracy.
    >
    > w przyszlości chciałbym się bliżej zajmować Ekonomią.. i Biznesem.

    Zatrudnij się w firmie oferującej CRM i uczestnicz od początku do końca w
    procesie wdrożenia takiego systemu. Pisząc zatrudnij się, nie mam na myśli
    płatnej pracy a raczej coś w rodzaju bezpłatnej praktyki (w związku z
    tematem twojej pracy dyplomowej). Poznasz temat od podszewki i stwierdzisz
    czy to jest to... czy nie...

    A co do przesłanek w przyszłości...jeśli byś chciał pracować jako
    wdrożeniowiec to temat rewelka ale jeśli ekonomista jakiegoś tam rodzaju
    (controlling, księgowość czy jeszcze coś innego) to imho zająłbyś się lepiej
    tematem Business Inteligence....