PracaGrupypl.praca.dyskusjeTemat - Praca Licencjacka. › Re: Temat - Praca Licencjacka.
    From: "Ice" <b...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Temat - Praca Licencjacka.
    Date: Wed, 4 Jan 2006 00:19:56 +0100

    Użytkownik "Grzegorz Kowalski" <s...@m...com> napisał w wiadomości
    news:dpevgc$hlt$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam !
    >
    > W tym roku stoje przed ważnym wyzwaniem..
    > mam napisać pracę dyplomową..
    >
    > Jestem studntem Ekonometrii i Informatyki.
    > Myślę nad tematem: "Wdrażanie CRM w małej firmie"..
    > Analiza.. Zalety i wady CRM w małych firmach, ponadto opis oprogrmowania,
    > przykąłdy firm, które korzystają z CRM w kontaktach z klientami.
    >
    > Czy jest to dobry temat, jesli chce mysleć o przyszłości.
    > czy Wyczuwacie jakieś przesłanki przemawiąjące do pracodawcy podczas
    > rozmowy kwalifikacyjnej?
    >
    > Oraz czy taki temat mógłby się przyczynić do pewnego mojego rozwoju..
> [...]

    Zatrudnij się w firmie oferującej CRM i uczestnicz od początku do końca w
    procesie wdrożenia takiego systemu. Pisząc zatrudnij się, nie mam na myśli
    płatnej pracy a raczej coś w rodzaju bezpłatnej praktyki (w związku z
    tematem twojej pracy dyplomowej). Poznasz temat od podszewki i stwierdzisz
    czy to jest to... czy nie...

    A co do przesłanek w przyszłości...jeśli byś chciał pracować jako
    wdrożeniowiec to temat rewelka ale jeśli ekonomista jakiegoś tam rodzaju
    (controlling, księgowość czy jeszcze coś innego) to imho zająłbyś się lepiej
    tematem Business Inteligence....