PracaGrupypl.praca.dyskusje › Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...

  • 161. Data: 2005-09-15 23:40:47
    Temat: Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Fri, 16 Sep 2005 01:17:46 +0200 Kira <c...@-...pl> wrote:

    > calkiem ciekawa zabawa czasami bywa... ;) Widzialam kiedys,
    > jak chlopaki dopasowywali z dokladnoscia do 2mm wymiar tego
    > co potrzebuja, tak zeby tylko jedna firma im mogla dac ;)

    jedna być nie może, reszta się zgadza, tylko czasem specyfikacja przychodzi
    gotowa od dostawcy.

  • 162. Data: 2005-09-15 23:55:44
    Od: RamirezHL <q...@w...pl>

    HERAKLES napisał(a):
    > Ja nie wymagam nawet powiedzmy najkrótszej ścieżki w grafie, chciaż, żeby to
    > sortowanie umieli, nie chcę się przechwalać, ale ja to umiałem już w szkole
    > podstawowej.

    "Dzieckiem w kolebce kto łeb urwał Hydrze, Ten młody zdusi Centaury,
    Piekłu ofiarę wydrze, Do nieba pójdzie po laury."

  • 163. Data: 2005-09-16 06:26:44
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <dgckhb$2g0$1@inews.gazeta.pl>
    Koziorozec napisał(a):

    > Jasne! Już jadę, bo ktoś na grupie hasło rzucił, że
    > tam wystarczy widzieć komputer i biorą do pracy.

    Najpierw trzeba umieć żarty odfiltrować.

    > No i teraz nie mogę się przez to zdecydować:
    > Wrocław czy Anglia... ;P

    A w Pacanowie kowala potrzebują. Słyszałem, że dobrze płacą. ;>

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 164. Data: 2005-09-16 09:04:04
    Od: "macko42" <m...@g...pl>

    HERAKLES <h...@b...pl> napisał(a):

    > Czepiasz się szczegółów, rozwiązanie order by liczba mnie nie interesuje,
    > interesuje mnie zdolność analitycznego myślenia i doświadczenie w tym
    > myśleniu jakie można zdobyć na każdych studiach informatyki, wystarczy
    > chcieć.

    zdolnosc analitycznego myslenia sprawdzasz pytajac o algorytm sortowania??

  • 165. Data: 2005-09-16 10:14:21
    Od: "forest" <g...@w...pl>

    > Może nie do końca, ale u mnie na studiach zabrakło przedmiotu jak,
    > nazwijmy to "przygotowanie do rynku pracy", ewentualnie "prawo pracy"
    > (hehe, nawet nie wiem jak to nazwać ;-) ). Chętnie bym zrezygnował z
    > któregoś przedmiotu specjalistycznego na rzecz czegoś takiego.

    u mnie też zabrakło tego przedmiotu, więc od paru miesięcy ( od momentu kiedy
    szukam pracy) uczę się tego sam

    a apropo nauczycieli - chyba wasza opinia dotyczy belfrów na państwowym, u mnie
    na uczelni np. uczą ludzie, którzy sami nie mają o tym zielonego pojęcia i już
    widzę jak by sobie poradzili na normalnym rynku pracy, bo u nas państwowe
    szkolnictwo normalne nie jest

  • 166. Data: 2005-09-16 18:15:33
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    Użytkownik "Paweł 'Styx' Chuchmała" napisał w wiadomości

    > Najpierw trzeba umieć żarty odfiltrować.

    Oj, to chyba muszę zmienić czytnik, bo u mnie
    takiej funkcji nie znalazłam ;)))

    A żart był w momencie, kiedy pisano o tym, że
    biorą do pracy we Wrocławiu, czy w tym, jak pisano,
    że się ludzie zjeżdżają? ;))) <-- Muszę wiedzieć, jak ustawić
    funkcję w nowym czytniku ;>>>

    > A w Pacanowie kowala potrzebują. Słyszałem,
    > że dobrze płacą. ;>

    No, ale ja na pewno znajdę 1001 powodów, aby
    tam nie jechać, prawda? Zacznę marudzić, że kowalem
    przecież nie jestem, że to 'brudna robota' ;))), że
    nie mam kwalifikacji... ;>>>

    A jak będę się tak błąkać po całym świecie (jazda
    autostopem do Pacanowa), jak Koziołek (to można
    jeszcze skojarzyć z Koziorozcem) Matołek (ale z tym
    proszę mi uważać! ;))) )???

    --
    Koziorozec

  • 167. Data: 2005-09-16 18:20:47
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <dgf24c$sqp$1@inews.gazeta.pl>
    Koziorozec napisał(a):

    > Oj, to chyba muszę zmienić czytnik, bo u mnie
    > takiej funkcji nie znalazłam ;)))

    Bo to nie w czytniku trzeba szuakć. :P

    > A żart był w momencie, kiedy pisano o tym, że
    > biorą do pracy we Wrocławiu, czy w tym, jak pisano,
    > że się ludzie zjeżdżają? ;))) <-- Muszę wiedzieć, jak ustawić
    > funkcję w nowym czytniku ;>>>

    W momencie gdzy ktoś pisał, że każdego kto widział komputer.

    > A jak będę się tak błąkać po całym świecie (jazda
    > autostopem do Pacanowa), jak Koziołek (to można
    > jeszcze skojarzyć z Koziorozcem) Matołek (ale z tym
    > proszę mi uważać! ;))) )???

    O. A ten pacanów i koziołek to mi tak jakoś intuicyjnie wyszło. :)

    A tak na poważnie, to gdy Siemens rekrutował, to każdy kto miał pojęcie o
    Javie miał duże szanse. Oczywiście o programowaniu w Javie.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 168. Data: 2005-09-16 18:21:12
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    Użytkownik "forest" napisał w wiadomości

    > bo u nas państwowe
    > szkolnictwo normalne nie jest

    Bo u nas wszystko, co 'państwowe' to normalne nie jest,
    nieprawdaż?
    Ale wystarczy, że taki 'państwowy' nauczyciel zacznie
    uczyć w szkole prywatnej i od razu lepiej uczy, a dentysta
    przyjmuje w swoim prywatnym gabinecie i od razu lepiej
    zęby leczy! :>>>
    Czyli wszystkiemu jest winny... System! :>>>
    A cykliści??? :>>>

    Czyżbym się myliła??? :>>>>

    --
    Koziorozec

  • 169. Data: 2005-09-16 19:14:44
    Od: Krzysztofsf <k...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Sep 2005 01:17:46 +0200, Kira napisał(a):

    > Niezle ;) Ale mam nadzieje ze nie probujesz mi tu sugerowac,
    > ze wszystkie interesujace stanowiska obsadza sie poprzez danie
    > komus w lape? ;)

    Nie. Po prostu ci uswiadamiam, ze mimo twoich bunczucznych pokrzykiwan w
    innych postach, ze sama potrafisz swoim wlasnym dzialaniem, to jednak
    raczylas jednak zauwazyc z wlasnej dzialki, ze sa miejsca i momenty, gdy
    nie masz wplywu na podjecie decyzji odbircy twoich dokumentow, mimo
    wszelkich checi i zabiegow z wlasnej strony.
    Gdy podalem analogie do przetargow, poprzedni inaczej "spiewalas".

    pzdr
    Krzysztof

  • 170. Data: 2005-09-16 19:26:34
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    > Bo to nie w czytniku trzeba szuakć. :P

    Kurcze! Dobrze, że mi napisałeś, bo ja już kilka czytników
    poinstalowałam, system ledwo zipie, googlam już dwa dni,
    a funkcji nie znalazłam! ;))))) ;>>>>>>
    Znaczy się mam szukać... w tym... no... Windołsie? ;>>>

    > W momencie gdzy ktoś pisał, że każdego kto widział komputer.

    No widzisz! Masz takie niewyraźne pismo, to mi trudno
    było odczytać te koślawe literki! ;>>>

    > O. A ten pacanów i koziołek to mi tak jakoś intuicyjnie wyszło. :)

    Nie przejmuj się! :)))
    Kobiety na intuicji dobrze funkcjonują! ;)))

    > A tak na poważnie, to gdy Siemens rekrutował, to każdy kto
    > miał pojęcie o Javie miał duże szanse. Oczywiście
    > o programowaniu w Javie.

    Dobrze, że to ostatnie zdanie dodałeś, bo już mogłabym
    wybierać się do Siemensa i aplikować, bo mnie czy sen,
    czy java - 'wsio rybka' ;)))

    --
    Koziorozec