PracaGrupypl.praca.dyskusjeTajemniczy Klient???

  • 11. Data: 2005-09-29 08:03:14
    Temat: Re: Tajemniczy Klient???
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

    Użytkownik "Aga" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dhg3s0$1nb6$1@news.mm.pl...
    > bardzo istotna jets w tym "zajęciu" DYSKRECJA ankietera. Nie powinien
    paplać
    > znajomym, co bada i jak.
    >
    > Całkim fajne badanie.
    potwierdzam :)

    Przy okazji dyskrecji, o której napisałaś, przypomniała mi się historia
    pewnej szacownej warszawskiej firmy, zajmującej się badaniem rynku. Ktoś im
    zlecił badanie restauracji. Otrzymane wyniki zastanowiły zleceniodawcę do
    tego stopnia, że do listy restauracji, które miały być przebadane, dopisał
    kilka nieistniejących, pod fikcyjnymi adresami. Te fikcyjne restauracje, a
    jakże, uzyskały całkiem wysokie wyniki w badaniu :)

    pozdr.
    m.

  • 12. Data: 2005-09-29 08:07:50
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 29-09-2005 o 10:03:14 Maciek Sobczyk
    <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl> napisał:

> [...]
    > kilka nieistniejących, pod fikcyjnymi adresami. Te fikcyjne restauracje,
    > jakże, uzyskały całkiem wysokie wyniki w badaniu :)

    Nie ma już na świecie uczciwych fałszywych klientów...

    --
    The man who doesn't read good books has no advantage over the man who
    can't read them.

  • 13. Data: 2005-09-29 08:44:42
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał w wiadomości news:op.sxut7cj9frn0ri@donkichot...

    > Nie ma już na świecie uczciwych fałszywych klientów...

    Są. Tylko że są na tyle tajemniczy, że nie można ich odnaleźć.

  • 14. Data: 2005-09-29 08:45:41
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>

    napisał w wiadomości news:op.sxtmubzv5qeugg@donkichot...

    > Niemożliwe, to tylko służy wyciągnięciu wniosków na temat potrzebnych
    > pracownikom szkoleń, które miałyby im pomóc usunąć pewne dostrzeżone
    > mankamenty ;)

    czy to aby nie nazbyt kąśliwa ironia? :)

  • 15. Data: 2005-10-06 14:21:45
    Od: "Sten" <sten@[nospam]pijacy.com>

    Użytkownik "Kacper W." <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos z Was miał jakies doswiadczenie z podobnym zjawiskiem?Znalazłem
    > taką ofertę pracy i jestem ciekaw czy to nie jakas pułapka.Dotyczy badania
    > rynku ,chyba usług.
    > Pozdrawiam Kacper W.
    >
    > --

    Ocena standardów obsługi klienta.

    Sten

  • 16. Data: 2005-10-06 16:11:05
    Od: "N.W." <n...@a...lodz.pl>

    Jestem nim. Tym anonimowym klientem.
    Zrobiłem już dwa badania. Troszkę to upierdliwe bo sprawozdanie zajmuje ok
    40 minut a ponadto musisz poświęcić swój czas. Czekam teraz na zwrot
    poniesionych kosztów. Potraktowałem to jako zabawę - lecz poważnie napisałem
    sprawozdania bez przekrętów.