PracaGrupypl.praca.dyskusje › TV Show Assistant/Asystent produkcji telewizyjnych

  • 1. Data: 2004-06-02 11:40:25
    Temat: TV Show Assistant/Asystent produkcji telewizyjnych
    Od: "Tomasz Kulesza" <q...@o...pl>

    Witam,

    W związku z moim odejściem z Telewizji Polskiej S.A. podejmę pracę w programie
    (najlepiej dla młodzieży) telewizyjnym lub radiowym.

    Do tej pory w polskich stacjach telewizyjnych zajmowałem się:

    - konsultacją ostatecznej formy przekazu do widzów;
    - kreowaniem wizerunku programów;- utrzymywaniem kontaktu z widzami,
    reagowaniem na ich potrzeby;
    - przygotowywaniem scenariuszy;
    - współpracą przy kreowaniu przestrzennych-innowacyjnych scenografii w stylu
    zachodnim.

    Kontakt: q...@o...pl

  • 2. Data: 2004-06-02 13:42:24
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > reagowaniem na ich potrzeby;
    > - przygotowywaniem scenariuszy;
    > - współpracą przy kreowaniu przestrzennych-innowacyjnych scenografii w

    No i juz wiemy czym sie zajmowales :)
    Co dalej ??

    Tomek

  • 3. Data: 2004-06-02 16:01:38
    Od: "MerlinXP" <M...@W...onet.pl>

    > W związku z moim odejściem z Telewizji Polskiej S.A. podejmę pracę w
    programie

    chyba NTG

  • 4. Data: 2004-06-02 21:13:31
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "MerlinXP" <M...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    > programie
    >
    > chyba NTG

    Ale zawsze możemy podyskutować:)
    Czy to odejście z powodu złych warunków po nastaniu nowego prezesa tvp?

    pozdr
    Krzysiek