PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa kwalifikacyjna

  • 1. Data: 2004-06-01 18:46:48
    Temat: rozmowa kwalifikacyjna
    Od: "grzesiek" <g...@g...pl>

    Witam

    Mam takie pytanko, przeszedlem przez pierwsza rozmowe kwalifikacyjna w
    jezyku polskim (ok 1,5 godziny), prezes tej firmy i pani od rekrutacji byli
    ponoc zadowoleni, skutkiem tego teraz mam isc na druga rozmowe tylko ze z
    szefostwem z niemiec, za ok. 2 tygodnie i teraz pytanie: jak myslicie o co
    oni moga mnie pytac? czy pytania beda podobne tyle ze po angielsku ( bo w
    takim jezyku ma byc ta rozmowa), czy wymysla jakies cuda? jak sie
    przygotowac, a raczej na jakie pytania, w przyblizeniu oczywiscie

    pozdrawiam

    grzesiek

  • 2. Data: 2004-06-01 19:30:05
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna
    Od: "mangha" <R...@t...pl>

    Użytkownik "grzesiek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > takim jezyku ma byc ta rozmowa), czy wymysla jakies cuda? jak sie
    > przygotowac, a raczej na jakie pytania, w przyblizeniu oczywiscie

    Jak ja miałam rozmowy po angielsku (wszystkie prowadzili Polacy), to parę
    razy padło pytanie jak wyobrażam sobie siebie za 5 lat. Generalnie pojawiają
    się także inne pytania ze słynnej serii pytań głeboko para psychologicznych,
    typu Twoje wielkie wady itp. Przygotuj sobie jakieś odpowiedzi i dobrze
    odgrywaj swoją rolę ;-))) Chociaż jak to będzie prowadził Niemiec, to może
    po prostu będzie pytał się Ciebie o to, co potrafisz.

    --
    mangha

    http://www.antyglobalizacja.most.org.pl/

  • 3. Data: 2004-06-01 19:52:44
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    sadze, ze przede wszystkim pytania beda dotyczyly tego co do tej pory
    robiles, co znasz, co mozesz wykorzystac w przyszlej pracy, moze sie tez
    pojawic pytanie o Twoje mocne i slabe strony, o najwiekszy sukces,
    najwieksza porazke, dlaczego zdecydowales sie aplikowac wlasnie do tej firmy
    itp.
    pozdrawiam i powodzenia zycze
    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 4. Data: 2004-06-02 09:11:16
    Od: "grzesiek" <g...@g...pl>

    Dziekuje bardzo za wskazowki, czyli jest tak, jak sie spodziewalem, chociaz
    zobaczymy jak to bedzie na rozmowie

    pozdrawiam

    grzesiek

  • 5. Data: 2004-06-02 11:09:34
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

> [...]
    > takim jezyku ma byc ta rozmowa), czy wymysla jakies cuda? jak sie
    > przygotowac, a raczej na jakie pytania, w przyblizeniu oczywiscie

    Z doświadczenia wiem, że rozmowa z szefostwem sprowadza sie generalnie do
    ustalenia warunków finansowych i innych konkretnych rzeczy. Prawdopodobnie
    przeszdłeś przez sito i teraz szefostwo chce cię poznac osobiście zanim cie
    przyjmie

    pozdrawiam
    schwester