PracaGrupypl.praca.dyskusjewłasna firma

  • 1. Data: 2004-06-01 18:12:39
    Temat: własna firma
    Od: "Manius162" <m...@W...pl>

    Witam!
    proszę o jakieś informację najlepiej linki do stron gdzie mógłbym sie
    wszystkiego dowiedzieć
    na temat założenia własnej firmy na świadczenie usług informatycznych w tym
    udostępnianie łącza internetowego.
    co trzeba mieć i jakie są koszta utrzymania takiej firmy. tzn chodzi mi
    tylko o sprawy czysto papierkowe.
    Nigdy nie miałem z tym styczności dlatego chciałbym się wszystkiego
    dowiedzieć.
    Obecnie pracuję więc z pewnością ZUS mi odpada. Chciałbym się doweidzieć
    jakie jescze koszty musiałbym ponosić za utrzymanie swojej firmy.

    Dzięki za wszelkie info.

  • 2. Data: 2004-06-01 19:06:32
    Temat: Re: własna firma
    Od: "TomS" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Manius162" <m...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Obecnie pracuję więc z pewnością ZUS mi odpada. Chciałbym się doweidzieć
    > jakie jescze koszty musiałbym ponosić za utrzymanie swojej firmy.

    ZUS z pewnością ci nie odpada, skoro pracujesz to płacisz "tylko" na
    ubezpieczenie zdrowotne. Na dzień dzisiejszy ten haracz wynosi 147,05 zł
    http://www.zus.pl/niusy/inf008.htm

  • 3. Data: 2004-06-01 20:50:51
    Od: "Rafał Wawrzycki" <r...@w...pl>

    W dniu 01 cze 2004 Manius162 <m...@W...pl> napisał(a):

    Polecam stronkę: http://www.1praca.gov.pl/. Sam na niš wszedłem
    przypadkiem już po założeniu firmy :). Jest tam sporo przydatnych
    informacji.
    Poza tym poszukaj np. na Onecie i w googlu czegoœ na temat zakładania
    firmy. Sporo tego jest.

    --
    Pozdrawiam,

    Rafał Wawrzycki

    Odpowiadajšc na adres prywatny usuń WYTNIJ_TO.

  • 4. Data: 2004-06-01 22:39:39
    Od: "Manius162" <m...@W...pl>

    Może komuś się przyda:
    na stronie www.biznespartner.pl po prawej stronie jest
    BEZPŁATNY E-LEARNING.
    Polecam go wszystkim którzy chcą lub planują założyć firmę.
    jest konkretny - właśnie tego szukałem. :)