PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam programisty do współpracy

  • 1. Data: 2002-09-30 18:19:12
    Temat: Szukam programisty do współpracy
    Od: "Black" <i...@p...onet.pl>

    Szukam doświadczonego, ambitnego programisty do współpracy przy tworzeniu
    oprogramowania. Współpracę rozumiem przez wspólne przeanalizowanie rynku,
    wybór
    tematu, projekt, implementację i sprzedaż softu. Oczywiście na początku
    należałoby traktować ją jako pracę dodatkową "po godzinach". Podsumowując -
    szukam osoby (osób), które mają ambicję (i optymizm) stworzyć swój własny
    soft, mających przynajmniej kilkuletnie doświadczenie w projektowaniu i
    implementacji aplikacji.

    Osoby zainteresowane proszę o kontakt:
    s...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-10-01 00:47:31
    Temat: Re: Szukam programisty do współpracy
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Black" <i...@p...onet.pl> writes:

    > Szukam doświadczonego, ambitnego programisty do współpracy przy tworzeniu
    > oprogramowania. Współpracę rozumiem przez wspólne przeanalizowanie rynku,
    > wybór

    doswiadczony programista to wlasciwie nie odpowie na ogloszenie, w
    ktorym nawet nie ma takich 'szczegolow' jak o jaki jezyk programowania
    chodzi, na jaka platforme, jaki rodzaj aplikacji etc.

> [...]
    > szukam osoby (osób), które mają ambicję (i optymizm) stworzyć swój własny
    > soft, mających przynajmniej kilkuletnie doświadczenie w projektowaniu i

    a czy ty czasem nie szukasz jelenia, ktory by na wlasnych plecach
    wyniosl do sukcesu twoja jeszcze-nie-powstala-firme, co do ktorej to
    firmy nie wiesz nawet, czym miala by sie zajmowac i jak, poza tym, ze
    ma robic kase?

    i czemu, jesli szukasz doswiadczonego programisty, to zaznaczasz, ze
    on mialby ci rowniez pomoc w sprzedazy????

    i jeszcze ten adres emailowy na darmowym koncie onetu.

    no jakze zachecajace.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 3. Data: 2002-10-01 05:33:36
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> wrote in message
> [...]

    > wyniosl do sukcesu twoja jeszcze-nie-powstala-firme, co do ktorej to
    > firmy nie wiesz nawet, czym miala by sie zajmowac i jak, poza tym, ze

    heh... mi sie też tak zdawało, że gość szuka jelenia (tzn ambitnego) który
    będzie zap.... za friko, najlepiej studenta z 10letnim doświadczeniem
    :-)))))

    --
    pozdrówka, Slavo

    p.s. a tak na marginesie... witam znów na grupie ;-))