-
1. Data: 2004-08-02 16:36:08
Temat: Szukam Pracy (preferowane stanowisko w Dziale Obsługi Klienta)
Od: "katarzyna_lodz" <i...@w...pl>
Poszukuję stanowiska, na którym wykorzystam posiadane umiejętności i
kwalifikacje dla obustronnych korzyści.
Jestem niezwykle ambitna i zorganizowana.
Cechuje mnie taktowność, rzetelność i odpowiedzialność.
Potrafię organizować pracę sobie i innym, ustalać priorytety oraz szybko się
uczyć nowych rzeczy.
Języki:
§ język polski - język ojczysty
§ język angielski - biegle w mowie i piśmie
§ język włoski - w trakcie nauki
§ język francuski - podstawy
Kwalifikacje/umiejętności:
§ umiejętność komunikowania się i współpracy
§ zarządzanie zespołem ludzkim
§ umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
§ bardzo dobra organizacja pracy oraz zdolność ustalania priorytetów
§ umiejętność uczenia się (przyswajanie i wykorzystywanie nowych
informacji i umiejętności,
otwartość na zmiany i nowe sytuacje, umiejętność analizowania i wyciągania
wniosków z sukcesów i porażek, poszukiwanie nowych rozwiązań)
§ efektywność - nastawienie na osiąganie założonych efektów pracy
§ obsługa komputera (środowisko Windows; Microsoft Project; Pakiet
Programów Biurowych
Ms Office; Corel Draw; Pakiet Lotus; Internet)
§ szybkie pisanie na komputerze metodą bezwzrokową
§ biegła znajomość języka angielskiego
§ znajomość handlu zagranicznego
§ profesjonalizm w obsłudze klienta
Osiągnięcia:
§ tłumaczenia, między innymi dla hawajskiej organizacji Aloha
International
§ zaangażowanie w pracach nad korporacyjnymi procedurami i raportami
usprawniającymi system obsługi klienta w europejskich zakładach
międzynarodowej korporacji (*)
§ konsultacja i współpraca przy zwieńczonym sukcesem wdrażaniu
systemu komputerowego w renomowanej, międzynarodowej firmie (*)
§ projektowanie stron WWW
§ uzyskanie wysokich not w corocznych ocenach okresowych pracowników
umysłowych u poprzedniego pracodawcy
§ udział we wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Zarządzania według norm
ISO (PN- ISO 9002, PN-ISO 14001 oraz PN-N 18001); stworzenie procedur dla
Działu Obsługi Klienta w firmie (*)
§ asystowanie w przeprowadzaniu corocznych ankiet w (*)
§ certifikat IELTS (International English Language Testing System)
wystawiony przez The British Council - ocena ogólna 7.5
§ prowadzenie własnej działalności gospodarczej - tłumaczenia, usługi
komputerowe
§ certyfikat resortowego egzaminu z języka angielskiego o profilu
ekonomiczno-handlowym wystawiony przez Komisję Kontrolną Języków Obcych
Ministerstwa Gospodarki (1997)
§ laureatka Konkursu Języka Angielskiego zorganizowanego przez
American Peace Corps
i Amica Sapientiae
§ prawo jazdy kat. B (1993, jazda bezwypadkowa), międzynarodowe prawo
jazdy
Przebyte szkolenia i treningi:
§ "Profesjonalna Obsługa Klienta" (Door Poland/Door Training
International)
§ "Motywowanie pracowników" (iPsychologist Consulting s.c.)
§ "Kierowanie zespołem" (iPsychologist Consulting s.c.)
§ "Profesjonalna Obsługa Klienta" (Ośrodek Doradztwa i Treningu
Kierowniczego w Gdańsku)
§ "Lotus Notes - podstawy" (Autoryzowane Centrum Szkoleń Technicznych
Microsoft)
§ "Microsoft Word dla zaawansowanych" (Autoryzowane Centrum Szkoleń
Technicznych Microsoft)
§ "Microsoft Excel dla zaawansowanych" (Autoryzowane Centrum Szkoleń
Technicznych Microsoft)
§ "Profesjonalna Sprzedaż" (Gdańska Fundacja Kształcenia Menadżerów)
§ "Profesjonalizm w zawodzie sekretarki i asystentki" (Vademecum
Doradczo-Szkoleniowa)
Doświadczenie (od 1996 - do obecnie)
§ Tłumacz
§ (*) - koordynator ds. sprzedaży papierów białych (zarządzanie
11-osobowym zespołem, wprowadzenie optymalnej organizacji pracy, udział w
spotkaniach negocjacyjnych z klientami, planowanie produkcji maszyn
papierniczych, bilansowanie mocy z budżetami sprzedaży, budżetowanie
produkcji wg klientów uwzględniając sytuację rynkową, udział w opracowywaniu
procedur korporacyjnych, udział we wdrożeniu systemu komputerowego Elixir)
§ (*) - specjalista ds. sprzedaży papieru
(obsługa klientów i procesu sprzedaży wyrobów, przyjmowanie i realizacja
zamówień - sprzedaż eksportowa)
§ (*)- referent ds. sprzedaży
(import - sprzedaż krajowa, obsługa klientów i procesu sprzedaży wyrobów,
przyjmowanie i realizacja zamówień - sprzedaż krajowa i eksportowa)
§ (*) - sekretarka/asystentka (Grupa Modernizacyjna)
§ (*) - sekretarka (Grupa Modernizacyjna, przełożony obywatel Stanów
Zjednoczonych)
§ praktyka w Ministerstwie Spraw Zagranicznych - Departament
Administracyjno - Finansowy
§ praktyka w firmie Maxon Sp. z o.o. - sekretariat
Edukacja
§ Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wydział Nauk Ekonomii
i Zarządzania, Kierunek: Marketing i Zarządzanie, studia wyższe zawodowe -
tytuł licencjata
§ Państwowe Studium Stenotypii i Języków Obcych w Warszawie, ul.
Ogrodowa 16, Wydział Handlu Zagranicznego, Dyplom Technika Ekonomisty,
dyplom z wyróżnieniem
§ II Liceum Ogólnokształcące w Kwidzynie; świadectwo dojrzałości
z wyróżnieniem
Zainteresowania:
§ projektowanie komputerowe
§ jazda na rowerze, pływanie
§ języki obce
kuchania wegetariańska i makrobiotyczna
Działaność dodatkowa:
§ udzielanie korepetycji z języka angielskiego
§ członkini międzynarodowego zespołu tłumaczy (The Translation
Workplace)
§ praktyczna pomoc dla turystów w Sharm-el-Sheikh w Egipcie
(wycieczki, tłumaczenia)
§ lektor w British School
§ aktywne uczestnictwo w życiu szkoły: działalność w Radzie
Słuchaczy, przewodnicząca klasy i starosta grupy, redaktor naczelny gazetki
szkolnej II LO, organizowanie wycieczek
§ członkini Młodzieżowego Klubu Sportowego - aerobic
(*) Z uwagi na dyskrecję dane o firmie oraz referencje mogę przekazać
oddzielnie zainteresowanym Pracodawcom.
W przypadku pytań, jestem do Państwa dyspozycji.
Katarzyna
------------------------------
tel.kom. 502 32 90 22
k...@z...pl