eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam Pracy (preferowane stanowisko w Dziale Obsługi Klienta)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-08-02 16:36:08
    Temat: Szukam Pracy (preferowane stanowisko w Dziale Obsługi Klienta)
    Od: "katarzyna_lodz" <i...@w...pl>

    Poszukuję stanowiska, na którym wykorzystam posiadane umiejętności i
    kwalifikacje dla obustronnych korzyści.
    Jestem niezwykle ambitna i zorganizowana.
    Cechuje mnie taktowność, rzetelność i odpowiedzialność.
    Potrafię organizować pracę sobie i innym, ustalać priorytety oraz szybko się
    uczyć nowych rzeczy.

    Języki:
    § język polski - język ojczysty

    § język angielski - biegle w mowie i piśmie

    § język włoski - w trakcie nauki

    § język francuski - podstawy



    Kwalifikacje/umiejętności:

    § umiejętność komunikowania się i współpracy

    § zarządzanie zespołem ludzkim

    § umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów

    § bardzo dobra organizacja pracy oraz zdolność ustalania priorytetów

    § umiejętność uczenia się (przyswajanie i wykorzystywanie nowych
    informacji i umiejętności,
    otwartość na zmiany i nowe sytuacje, umiejętność analizowania i wyciągania
    wniosków z sukcesów i porażek, poszukiwanie nowych rozwiązań)

    § efektywność - nastawienie na osiąganie założonych efektów pracy

    § obsługa komputera (środowisko Windows; Microsoft Project; Pakiet
    Programów Biurowych
    Ms Office; Corel Draw; Pakiet Lotus; Internet)

    § szybkie pisanie na komputerze metodą bezwzrokową

    § biegła znajomość języka angielskiego

    § znajomość handlu zagranicznego

    § profesjonalizm w obsłudze klienta



    Osiągnięcia:

    § tłumaczenia, między innymi dla hawajskiej organizacji Aloha
    International

    § zaangażowanie w pracach nad korporacyjnymi procedurami i raportami
    usprawniającymi system obsługi klienta w europejskich zakładach
    międzynarodowej korporacji (*)

    § konsultacja i współpraca przy zwieńczonym sukcesem wdrażaniu
    systemu komputerowego w renomowanej, międzynarodowej firmie (*)

    § projektowanie stron WWW

    § uzyskanie wysokich not w corocznych ocenach okresowych pracowników
    umysłowych u poprzedniego pracodawcy

    § udział we wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Zarządzania według norm
    ISO (PN- ISO 9002, PN-ISO 14001 oraz PN-N 18001); stworzenie procedur dla
    Działu Obsługi Klienta w firmie (*)

    § asystowanie w przeprowadzaniu corocznych ankiet w (*)

    § certifikat IELTS (International English Language Testing System)
    wystawiony przez The British Council - ocena ogólna 7.5

    § prowadzenie własnej działalności gospodarczej - tłumaczenia, usługi
    komputerowe

    § certyfikat resortowego egzaminu z języka angielskiego o profilu
    ekonomiczno-handlowym wystawiony przez Komisję Kontrolną Języków Obcych
    Ministerstwa Gospodarki (1997)

    § laureatka Konkursu Języka Angielskiego zorganizowanego przez
    American Peace Corps
    i Amica Sapientiae

    § prawo jazdy kat. B (1993, jazda bezwypadkowa), międzynarodowe prawo
    jazdy



    Przebyte szkolenia i treningi:

    § "Profesjonalna Obsługa Klienta" (Door Poland/Door Training
    International)

    § "Motywowanie pracowników" (iPsychologist Consulting s.c.)

    § "Kierowanie zespołem" (iPsychologist Consulting s.c.)

    § "Profesjonalna Obsługa Klienta" (Ośrodek Doradztwa i Treningu
    Kierowniczego w Gdańsku)

    § "Lotus Notes - podstawy" (Autoryzowane Centrum Szkoleń Technicznych
    Microsoft)

    § "Microsoft Word dla zaawansowanych" (Autoryzowane Centrum Szkoleń
    Technicznych Microsoft)

    § "Microsoft Excel dla zaawansowanych" (Autoryzowane Centrum Szkoleń
    Technicznych Microsoft)

    § "Profesjonalna Sprzedaż" (Gdańska Fundacja Kształcenia Menadżerów)

    § "Profesjonalizm w zawodzie sekretarki i asystentki" (Vademecum
    Doradczo-Szkoleniowa)



    Doświadczenie (od 1996 - do obecnie)

    § Tłumacz

    § (*) - koordynator ds. sprzedaży papierów białych (zarządzanie
    11-osobowym zespołem, wprowadzenie optymalnej organizacji pracy, udział w
    spotkaniach negocjacyjnych z klientami, planowanie produkcji maszyn
    papierniczych, bilansowanie mocy z budżetami sprzedaży, budżetowanie
    produkcji wg klientów uwzględniając sytuację rynkową, udział w opracowywaniu
    procedur korporacyjnych, udział we wdrożeniu systemu komputerowego Elixir)

    § (*) - specjalista ds. sprzedaży papieru
    (obsługa klientów i procesu sprzedaży wyrobów, przyjmowanie i realizacja
    zamówień - sprzedaż eksportowa)

    § (*)- referent ds. sprzedaży
    (import - sprzedaż krajowa, obsługa klientów i procesu sprzedaży wyrobów,
    przyjmowanie i realizacja zamówień - sprzedaż krajowa i eksportowa)

    § (*) - sekretarka/asystentka (Grupa Modernizacyjna)

    § (*) - sekretarka (Grupa Modernizacyjna, przełożony obywatel Stanów
    Zjednoczonych)

    § praktyka w Ministerstwie Spraw Zagranicznych - Departament
    Administracyjno - Finansowy

    § praktyka w firmie Maxon Sp. z o.o. - sekretariat



    Edukacja

    § Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wydział Nauk Ekonomii
    i Zarządzania, Kierunek: Marketing i Zarządzanie, studia wyższe zawodowe -
    tytuł licencjata

    § Państwowe Studium Stenotypii i Języków Obcych w Warszawie, ul.
    Ogrodowa 16, Wydział Handlu Zagranicznego, Dyplom Technika Ekonomisty,
    dyplom z wyróżnieniem

    § II Liceum Ogólnokształcące w Kwidzynie; świadectwo dojrzałości
    z wyróżnieniem



    Zainteresowania:

    § projektowanie komputerowe

    § jazda na rowerze, pływanie

    § języki obce
    kuchania wegetariańska i makrobiotyczna



    Działaność dodatkowa:

    § udzielanie korepetycji z języka angielskiego

    § członkini międzynarodowego zespołu tłumaczy (The Translation
    Workplace)

    § praktyczna pomoc dla turystów w Sharm-el-Sheikh w Egipcie
    (wycieczki, tłumaczenia)

    § lektor w British School

    § aktywne uczestnictwo w życiu szkoły: działalność w Radzie
    Słuchaczy, przewodnicząca klasy i starosta grupy, redaktor naczelny gazetki
    szkolnej II LO, organizowanie wycieczek

    § członkini Młodzieżowego Klubu Sportowego - aerobic





    (*) Z uwagi na dyskrecję dane o firmie oraz referencje mogę przekazać
    oddzielnie zainteresowanym Pracodawcom.



    W przypadku pytań, jestem do Państwa dyspozycji.



    Katarzyna



    ------------------------------
    tel.kom. 502 32 90 22
    k...@z...pl



strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1