PracaGrupypl.praca.szukanapracy w krakowie szukam od zaraz

  • 1. Data: 2004-08-02 16:42:18
    Temat: pracy w krakowie szukam od zaraz
    Od: m...@p...onet.pl (marcin Pawlaczyk)

    Telefon:

    0503402275

    e-mail:

    m...@p...onet.pl

    GG:1287413

    Wykształcenie:

    Średnie maturalne- obecnie student III roku Filologii Polskiej U.J. - studia
    eksternistyczne.

    Znajomość Języków obcych:

    Niemiecki i rosyjski - poziom podstawowy

    Doświadczenie zawodowe:

    Promocje reklamowe, copywriter, sprzedawca, sprzedaż komputerów, prace
    Remontowo -budowlane, instalacyjno p. pożarowe, barman, sprzątanie i
    dezynfekcja szpitali, obsługa imprez plenerowych (np. Eventy -"Eskadry", dni
    Zatora), rozładunki. Ostatnie pół roku praca w spółce z kapitałem
    zagranicznym na etacie magazynier-kierowca.

    Umiejętności dodatkowe:

    Obsługa komputera -środowisko Windows, Internet ,podstawowa znajomość fpp i
    cdn xl, dwunastoletnie doświadczenie jako kierowca -własny samochód, łatwość
    w komunikacji interpersonalnej, adjustacja tekstów.

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 2. Data: 2004-08-03 15:07:40
    Temat: Re: pracy w krakowie szukam od zaraz
    Od: d...@o...pl

> [...]
    > cdn xl, dwunastoletnie doświadczenie jako kierowca -własny samochód, łatwość
    > w komunikacji interpersonalnej, adjustacja tekstów.

    PRZEPRASZAM ZA NARUSZENIE TWOJEJ PRYWATNOŚCI

    Pamiętasz sprzedaż sieciową? Dużo osób zetknęło się z tym sposobem handlowania.
    Niektórzy zarobili dużo pieniędzy.Co było najtrudniejsze? Zdobycie klienta.
    Teraz w dobie internetu siedząc w domu zdobywać klienta jest dużo, dużo
    łatwiej.

    CZY CHCESZ ZAROBIĆ DODATKOWE PIENIĄDZE NIE WYCHODZĄC Z DOMU?

    POMYŚL O NAJWIĘKSZEJ DYNAMICE ROZWOJU NA POCZĄTKU DZIAŁANIA W KOLEJNYCH
    KRAJACH ! ! !
    SĄ TACY KTÓRZY TO WYKORZYSTAJĄ

    DLACZEGO NIE TY

    jesteś zainteresowana/y ? napisz prześlę załącznik

    Magda

  • 3. Data: 2004-08-04 07:08:15
    Od: "KryH" <k...@p...onet.pl>

    W związku z wprowadzeniem nowych usług poszukujemy kandydatów na stanowisko
    handlowca do sprzedaży usług hostingowych i stałych łączy.
    Wymagania:

    Podstawowa znajomość obsługi komputera i zagadnień sieci internetowych
    Odporność na stres
    Pracowitość
    Dobra prezencja
    Wykształcenie min. średnie
    Mile widziana praktyka przedstawiciela handlowego.

    Wynagrodzenie:
    Początkowo wynagrodzenie prowizyjne.
    Po okresie próbnym dla efektywnych: etat.

    --
    Z poważaniem

    Jacek Ryszka
    dyr handlowy