PracaGrupypl.praca.szukana[Szczecin] 18 lat a miał już własną firmę, posiada doświadczenie w zarządzaniu![Szczecin] 18 lat a miał już własną firmę, posiada doświadczenie w zarządzaniu!
    From: "Marcin" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: [Szczecin] 18 lat a miał już własną firmę, posiada doświadczenie w
    zarządzaniu!
    Date: Tue, 21 Sep 2004 00:15:56 +0200

    Jestem maturzystą 2004/2005. Przez 3 lata prowadziłem własną firmę
    internetową. Wiceprzewodniczę w pewnej organizacji młodzieżowej. W czasie
    kampanii do Parlamentu Europejskiego zarządzałem sztabem 20 wolontariuszy.
    Przez dwa sezony pracowałem na stacjach benzynowych. Posiadam roczną
    praktykę w kawiarence internetowej. Mam doświadczenie w organizowaniu imprez
    na 200-300 osób. Ukończyłem szkolenie dot. wstępnego przygotowywania
    projektów unijnych, negocjacji, struktur UE, zarządzania grupą, komunikacji
    interpersonalnej.
    Umiejętności:
    - umiejętne zarządzanie młodymi ludźmi
    - bezwzrokowe pisanie na klawiaturze
    - zdolności mediacyjne, kreatywność i niesamowita szybkość nawiązywania
    kontaktów, zaangażowanie
    - reprezentacyjny wygląd
    - rozwiązywanie problemów komputerowych
    - strategiczne planowanie
    - orientacja w bieżących wydarzeniach w Polsce i na świecie.
    - angielski dobry - niemiecki podstawowy
    - w trakcie kursu prawa jazdy kat. B
    Posiadam referencje byłego prezydenta Warszawy, byłego posła i obecnego
    koordynatora OBWE ds. gospodarki i ochrony środowiska w Wiedniu. Podejmę się
    każdej pracy, mogę pracować z każdym!
    Nie interesuje mnie tylko: chałupnictwo, akwizycja, programy MLM.
    Zainteresowanym wysyłam CV.

    email: m...@o...pl
    kom: 0501-415-642