PracaGrupypl.praca.szukana › [Szczecin] 18 lat a miał już własną firmę, posiada doświadczenie w zarządzaniu!

  • 1. Data: 2004-09-20 22:15:56
    Temat: [Szczecin] 18 lat a miał już własną firmę, posiada doświadczenie w zarządzaniu!
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    Jestem maturzystą 2004/2005. Przez 3 lata prowadziłem własną firmę
    internetową. Wiceprzewodniczę w pewnej organizacji młodzieżowej. W czasie
    kampanii do Parlamentu Europejskiego zarządzałem sztabem 20 wolontariuszy.
    Przez dwa sezony pracowałem na stacjach benzynowych. Posiadam roczną
    praktykę w kawiarence internetowej. Mam doświadczenie w organizowaniu imprez
    na 200-300 osób. Ukończyłem szkolenie dot. wstępnego przygotowywania
    projektów unijnych, negocjacji, struktur UE, zarządzania grupą, komunikacji
    interpersonalnej.
    Umiejętności:
    - umiejętne zarządzanie młodymi ludźmi
    - bezwzrokowe pisanie na klawiaturze
    - zdolności mediacyjne, kreatywność i niesamowita szybkość nawiązywania
    kontaktów, zaangażowanie
    - reprezentacyjny wygląd
    - rozwiązywanie problemów komputerowych
    - strategiczne planowanie
    - orientacja w bieżących wydarzeniach w Polsce i na świecie.
    - angielski dobry - niemiecki podstawowy
    - w trakcie kursu prawa jazdy kat. B
    Posiadam referencje byłego prezydenta Warszawy, byłego posła i obecnego
    koordynatora OBWE ds. gospodarki i ochrony środowiska w Wiedniu. Podejmę się
    każdej pracy, mogę pracować z każdym!
    Nie interesuje mnie tylko: chałupnictwo, akwizycja, programy MLM.
    Zainteresowanym wysyłam CV.

    email: m...@o...pl
    kom: 0501-415-642

  • 2. Data: 2004-09-20 22:19:45
    Od: Niegazowany <n...@...sd>

    Użytkownik Marcin napisał:
    > Jestem maturzystą 2004/2005. Przez 3 lata prowadziłem własną firmę
    > internetową.
    Zarejestrowana?? czy krzak jakis? i co sie z nia stalo

  • 3. Data: 2004-09-20 22:20:30
    Od: Niegazowany <n...@...sd>

    Użytkownik Niegazowany napisał:

    > Zarejestrowana?? czy krzak jakis? i co sie z nia stalo
    Wlasciwie to mozna zalozcy firme bez 18 lat?

  • 4. Data: 2004-09-20 22:36:42
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    Nie zarejestrowana, ale to jakie doswiadczenie uzyskalem w ciagu tych 3 lat
    to moje... Nie rejestrowalem, poniewaz ZUS bylby dla mnie kompletnie nie
    oplacalny. Padła poniewaz, wszedlem w spolke..Majac teraz nauczke na
    przyszlosc na przyszlosc czego nalezy nie robic. Firmy bez 18 lat nie
    mozna zalozyc, mozna pracowac pod czyjajs dzialalnosc gospodarcza. Okres ten
    traktuje raczej jako doswiadczenie zwiazane z marketingiem internetowym,
    pozyskiwaniem klienta, nauka nad podstawowymi mechanizmami rzadzacymi
    rynkiem, czynnikach wplywajacych na konkurencje oraz doborem odpowiednich
    pracownikow. Firma ale jak sie zgodze, nie z prawnego punktu widzenia.

    Marcin

  • 5. Data: 2004-09-21 19:24:00
    Od: Niegazowany <n...@...sd>

    Użytkownik Marcin napisał:

> [...]
    > rynkiem, czynnikach wplywajacych na konkurencje oraz doborem odpowiednich
    > pracownikow. Firma ale jak sie zgodze, nie z prawnego punktu widzenia.

    hmm czyli juz nie wiem firma krzak czy pod czyjas bandera po znajomosci
    bo chyba faktury musiales wystawiac?

  • 6. Data: 2004-09-23 22:37:23
    Od: i...@i...net (..)

    [...]

    > hmm czyli juz nie wiem firma krzak czy pod czyjas bandera po znajomosci
    > bo chyba faktury musiales wystawiac?
    hej !
    "fachowcy" !
    pogadajcie na priv z łaski swojej

    --
    Ireneusz

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 7. Data: 2004-09-25 11:55:55
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    Owszem, gdy byla taka potrzeba wystawialem faktury pod czyjas bandera.