PracaGrupypl.praca.szukana[Szczecin] 18 lat a miał już własną firmę, posiada doświadczenie w zarządzaniu!Re: [Szczecin] 18 lat a miał już własną firmę, posiada doświadczenie w zarządzaniu!
  • Data: 2004-09-20 22:36:42
    Temat: Re: [Szczecin] 18 lat a miał już własną firmę, posiada doświadczenie w zarządzaniu!
    Od: "Marcin" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie zarejestrowana, ale to jakie doswiadczenie uzyskalem w ciagu tych 3 lat
    to moje... Nie rejestrowalem, poniewaz ZUS bylby dla mnie kompletnie nie
    oplacalny. Padła poniewaz, wszedlem w spolke..Majac teraz nauczke na
    przyszlosc na przyszlosc czego nalezy nie robic. Firmy bez 18 lat nie
    mozna zalozyc, mozna pracowac pod czyjajs dzialalnosc gospodarcza. Okres ten
    traktuje raczej jako doswiadczenie zwiazane z marketingiem internetowym,
    pozyskiwaniem klienta, nauka nad podstawowymi mechanizmami rzadzacymi
    rynkiem, czynnikach wplywajacych na konkurencje oraz doborem odpowiednich
    pracownikow. Firma ale jak sie zgodze, nie z prawnego punktu widzenia.

    Marcin