PracaGrupypl.praca.szukanaStudent szuka pracy na wakacje w PoznaniuStudent szuka pracy na wakacje w Poznaniu
  • Data: 2003-06-30 16:38:40
    Temat: Student szuka pracy na wakacje w Poznaniu
    Od: "Janusz" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Oficjalnie to mam wakacje ale przydałoby się iść do pracy..
    Na czym się znam?
    1) na prądzie:
    -naprawa sprzętu RTV i innych urządzeń elektronicznych
    (koledzy mówią, że jestm urodzony z lutownicą w ręku)
    -znajomość obsługi przeróżnych urządzonek, a jak czegoś nie znam, to się
    szybko nauczę
    -programowanie sterowników typu '51
    2) na informatyce:
    -Windowsy i Office w jednym palcu
    -systemy klasy Unix
    -trochę programowania (drugiego Windowsa nie podjąłbym się napisać
    ale analfabetą w C++ też nie jestem)
    -hardware
    -mam szybki i stały dostęp do Internetu
    3) na telekomunikacji
    -tutaj głównie naprawiam komóreczki

    Moja praktyka to praca w serwisie RTV (w wakacje ale i też w roku) przy
    naprawie domowego sprzętu elektronicznego. Ukończyłem Zespół Szkół Łączności
    jako Technik Telekomunikacji, obecnie kończę 2 rok Elektrotechniki na PP i
    chciałbym podjąć pracę na okres wakacji, niekoniecznie w zawodzie (wiadomo
    jak jest).

    Namiary na moją osobę:
    tel. 694 600 499
    G-G 1003096