eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaSPECJALISTA ds. WSPARCIA KLIENTÓW - usługi głosowe (Warszawa)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2003-08-26 13:01:56
    Temat: SPECJALISTA ds. WSPARCIA KLIENTÓW - usługi głosowe (Warszawa)
    Od: "Bigram media" <m...@b...pl>

    Telekomunikacja Polska S.A. - lider na rynku usług telekomunikacyjnych w
    związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydatów do pracy w CRM na
    stanowisko:

    SPECJALISTA ds. WSPARCIA KLIENTÓW - usługi głosowe

    miejsce pracy: Warszawa
    nr ref.: PKzK/WK/B

    Podstawowe zadania na stanowisku
    kompleksowa posprzedażna obsługa klienta w zakresie usług głosowych (PSTN,
    ISDN, łącza dzierżawione), w tym:
    monitorowanie usuwania usterek i współpraca w tym zakresie z innymi komórkami
    TP
    obsługa zgłoszeń o usterkach technicznych otrzymanych od Klientów
    obsługa wszystkich spraw dotyczących technicznych aspektów usług
    świadczonych przez TP
    udzielanie odpowiedzi na pytania klientów dotyczące technicznych aspektów
    świadczonych usług oraz wspieranie klientów w rozwiązywaniu problemów
    technicznych
    doradztwo techniczne
    przeprowadzanie badań technicznych w celu diagnozy uszkodzeń
    monitorowanie oczekiwań i problemów Klientów podczas procesu obsługi.

    Cechy pracy:
    praca samodzielna z elementami pracy zespołowej, praca zmianowa.

    Oczekiwania wobec kandydatów:
    wykształcenie min. średnie (telekomunikacyjne lub informatyczne)
    znajomość technicznych aspektów usług telekomunikacyjnych
    podstawowa wiedza o sieciach telekomunikacyjnych
    dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office.

    Dodatkowym atutem będzie:
    doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze Klienta
    znajomość usług multimedialnych oraz technologii wąsko i szerokopasmowych.

    Wszystkich chętnych, którzy posiadają:
    silną motywację do pracy i podnoszenia własnych kwalifikacji
    energię, entuzjazm, odporność na stres
    cierpliwość, wytrwałość; zdecydowanie i samodzielność
    umiejętność budowania właściwych relacji
    umiejętność wywierania wpływu
    orientację na klienta
    zdolność do harmonijnej pracy w warunkach stresu, zapraszamy do przesłania listu
    motywacyjnego, życiorysu oraz oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie
    danych osobowych przez TP w ramach doboru zawodowego (zgodnie z Ustawą o
    ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 r.) na adres:

    o...@t...pl

    Prosimy o umieszczenie w temacie maila numeru referencyjnego stanowiska.

    Termin nadsyłania zgłoszeń upływa z dniem 2 września 2003 r.

    Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami w terminie dwóch tygodni.


    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.

    --
    Wyslano przez news.atcom.net.pl
    ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1