-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.atcom.net.pl!mo
derators!not-for-mail
From: "Bigram media" <m...@b...pl>
Newsgroups: pl.praca.oferowana
Subject: SPECJALISTA ds. WSPARCIA KLIENTÓW - usługi głosowe (Warszawa)
Followup-To: poster
Date: Tue, 26 Aug 2003 15:01:56 +0200 (CEST)
Organization: Bigram - Personnel Consulting
Lines: 62
Approved: r...@r...pl
Message-ID: <bif8bu$nl2$5@news2.ipartners.pl>
Reply-To: o...@t...pl
NNTP-Posting-Host: net2-3.telkab.pl
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: sklad.atcom.net.pl 1061910264 30721 195.136.7.130 (26 Aug 2003 15:04:24 GMT)
X-Complaints-To: n...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Aug 2003 15:04:24 +0000 (UTC)
Return-Path: <m...@s...atcom.net.pl>
Delivered-To: r...@p...com.pl
X-Path: not-for-mail
X-Newsgroups: pl.praca.oferowana
X-Post-Date: Tue, 26 Aug 2003 11:11:33 +0200
X-NNTP-Posting-Host: darkstar.bigram.com.pl
X-NNTP-Posting-Date: 26 Aug 2003 09:13:34 GMT
X-Priority: 3
X-Newsreader: xabADV 1.0 by m...@a...pl
X-Library: Indy 9.00.10
X-Virus-Scanned: AMaViS with mks_vir
X-Virus-Scanned: AMaViS with mks_vir
X-Status:
X-UID: 20
X-Moderator: Roman Kubik <r...@r...pl>
X-ModerTool: Zy-moder, perl script v0.31+2 1999.01.01 +2001.06.21 [RQ] +2003.01.23
[RQ]
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:38124
[ ukryj nagłówki ]Telekomunikacja Polska S.A. - lider na rynku usług telekomunikacyjnych w
związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydatów do pracy w CRM na
stanowisko:
SPECJALISTA ds. WSPARCIA KLIENTÓW - usługi głosowe
miejsce pracy: Warszawa
nr ref.: PKzK/WK/B
Podstawowe zadania na stanowisku
kompleksowa posprzedażna obsługa klienta w zakresie usług głosowych (PSTN,
ISDN, łącza dzierżawione), w tym:
monitorowanie usuwania usterek i współpraca w tym zakresie z innymi komórkami
TP
obsługa zgłoszeń o usterkach technicznych otrzymanych od Klientów
obsługa wszystkich spraw dotyczących technicznych aspektów usług
świadczonych przez TP
udzielanie odpowiedzi na pytania klientów dotyczące technicznych aspektów
świadczonych usług oraz wspieranie klientów w rozwiązywaniu problemów
technicznych
doradztwo techniczne
przeprowadzanie badań technicznych w celu diagnozy uszkodzeń
monitorowanie oczekiwań i problemów Klientów podczas procesu obsługi.
Cechy pracy:
praca samodzielna z elementami pracy zespołowej, praca zmianowa.
Oczekiwania wobec kandydatów:
wykształcenie min. średnie (telekomunikacyjne lub informatyczne)
znajomość technicznych aspektów usług telekomunikacyjnych
podstawowa wiedza o sieciach telekomunikacyjnych
dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office.
Dodatkowym atutem będzie:
doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze Klienta
znajomość usług multimedialnych oraz technologii wąsko i szerokopasmowych.
Wszystkich chętnych, którzy posiadają:
silną motywację do pracy i podnoszenia własnych kwalifikacji
energię, entuzjazm, odporność na stres
cierpliwość, wytrwałość; zdecydowanie i samodzielność
umiejętność budowania właściwych relacji
umiejętność wywierania wpływu
orientację na klienta
zdolność do harmonijnej pracy w warunkach stresu, zapraszamy do przesłania listu
motywacyjnego, życiorysu oraz oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie
danych osobowych przez TP w ramach doboru zawodowego (zgodnie z Ustawą o
ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 r.) na adres:
o...@t...pl
Prosimy o umieszczenie w temacie maila numeru referencyjnego stanowiska.
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa z dniem 2 września 2003 r.
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami w terminie dwóch tygodni.
--
Inne oferty: www.bigram.pl
Wiadomość wygenerowana automatycznie.
--
Wyslano przez news.atcom.net.pl
ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/
Najnowsze wątki z tej grupy
- Warszawa => Senior Front-End Developer (ES6, OOP) z biegłym jęz. ang
- Katowice => Solution Architect <=
- Warszawa => Integration Architect <=
- Katowice => Lead Front-end Developer - Remotely (JS, AngularJS, TypeSc
- Warszawa => Senior JAVA Developer <=
- Warszawa => Senior Java Developer <=
- Kraków => Front-End Developer (praca w pełni zdalna) <=
- Warszawa => Front-end Developer (websites - HTML5/CSS3) <=
- Warszawa => Młodszy konsultant ds. rekrutacji <=
- Warszawa => PROGRAMISTA C / C++ <=
- Warszawa => Front-end Developer (websites - HTML5/CSS3) <=
- Warszawa => Konsultant ds. rekrutacji IT <=
- Dąbrowa Górnicza => Quality Assurance Engineer, Tester (7-10 k netto
- Szczecin => PROGRAMISTA C/C++ DEVELOPER <=
- Warszawa => Konsultant ds. Rekrutacji <=
Najnowsze wątki
- 2024-11-11 Opole => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-11-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-11 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-11 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-11 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-11 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-11 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=