eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaSPECJALISTA ds. WSPARCIA KLIENTÓW - usługi głosowe (Warszawa)SPECJALISTA ds. WSPARCIA KLIENTÓW - usługi głosowe (Warszawa)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.atcom.net.pl!mo
    derators!not-for-mail
    From: "Bigram media" <m...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: SPECJALISTA ds. WSPARCIA KLIENTÓW - usługi głosowe (Warszawa)
    Followup-To: poster
    Date: Tue, 26 Aug 2003 15:01:56 +0200 (CEST)
    Organization: Bigram - Personnel Consulting
    Lines: 62
    Approved: r...@r...pl
    Message-ID: <bif8bu$nl2$5@news2.ipartners.pl>
    Reply-To: o...@t...pl
    NNTP-Posting-Host: net2-3.telkab.pl
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: sklad.atcom.net.pl 1061910264 30721 195.136.7.130 (26 Aug 2003 15:04:24 GMT)
    X-Complaints-To: n...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Aug 2003 15:04:24 +0000 (UTC)
    Return-Path: <m...@s...atcom.net.pl>
    Delivered-To: r...@p...com.pl
    X-Path: not-for-mail
    X-Newsgroups: pl.praca.oferowana
    X-Post-Date: Tue, 26 Aug 2003 11:11:33 +0200
    X-NNTP-Posting-Host: darkstar.bigram.com.pl
    X-NNTP-Posting-Date: 26 Aug 2003 09:13:34 GMT
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: xabADV 1.0 by m...@a...pl
    X-Library: Indy 9.00.10
    X-Virus-Scanned: AMaViS with mks_vir
    X-Virus-Scanned: AMaViS with mks_vir
    X-Status:
    X-UID: 20
    X-Moderator: Roman Kubik <r...@r...pl>
    X-ModerTool: Zy-moder, perl script v0.31+2 1999.01.01 +2001.06.21 [RQ] +2003.01.23
    [RQ]
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:38124
    [ ukryj nagłówki ]

    Telekomunikacja Polska S.A. - lider na rynku usług telekomunikacyjnych w
    związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydatów do pracy w CRM na
    stanowisko:

    SPECJALISTA ds. WSPARCIA KLIENTÓW - usługi głosowe

    miejsce pracy: Warszawa
    nr ref.: PKzK/WK/B

    Podstawowe zadania na stanowisku
    kompleksowa posprzedażna obsługa klienta w zakresie usług głosowych (PSTN,
    ISDN, łącza dzierżawione), w tym:
    monitorowanie usuwania usterek i współpraca w tym zakresie z innymi komórkami
    TP
    obsługa zgłoszeń o usterkach technicznych otrzymanych od Klientów
    obsługa wszystkich spraw dotyczących technicznych aspektów usług
    świadczonych przez TP
    udzielanie odpowiedzi na pytania klientów dotyczące technicznych aspektów
    świadczonych usług oraz wspieranie klientów w rozwiązywaniu problemów
    technicznych
    doradztwo techniczne
    przeprowadzanie badań technicznych w celu diagnozy uszkodzeń
    monitorowanie oczekiwań i problemów Klientów podczas procesu obsługi.

    Cechy pracy:
    praca samodzielna z elementami pracy zespołowej, praca zmianowa.

    Oczekiwania wobec kandydatów:
    wykształcenie min. średnie (telekomunikacyjne lub informatyczne)
    znajomość technicznych aspektów usług telekomunikacyjnych
    podstawowa wiedza o sieciach telekomunikacyjnych
    dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office.

    Dodatkowym atutem będzie:
    doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze Klienta
    znajomość usług multimedialnych oraz technologii wąsko i szerokopasmowych.

    Wszystkich chętnych, którzy posiadają:
    silną motywację do pracy i podnoszenia własnych kwalifikacji
    energię, entuzjazm, odporność na stres
    cierpliwość, wytrwałość; zdecydowanie i samodzielność
    umiejętność budowania właściwych relacji
    umiejętność wywierania wpływu
    orientację na klienta
    zdolność do harmonijnej pracy w warunkach stresu, zapraszamy do przesłania listu
    motywacyjnego, życiorysu oraz oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie
    danych osobowych przez TP w ramach doboru zawodowego (zgodnie z Ustawą o
    ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 r.) na adres:

    o...@t...pl

    Prosimy o umieszczenie w temacie maila numeru referencyjnego stanowiska.

    Termin nadsyłania zgłoszeń upływa z dniem 2 września 2003 r.

    Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami w terminie dwóch tygodni.


    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.

    --
    Wyslano przez news.atcom.net.pl
    ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1