PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiazanie umowy o prace

  • 1. Data: 2006-10-04 13:14:46
    Temat: Rozwiazanie umowy o prace
    Od: " Clouddancer" <c...@W...gazeta.pl>

    Pilnie poszukuje odpowiedzi na dwa pytania:

    1) czy prawda jest jak mnie poinformowano, ze majac umowe o prace na czas
    nieokreslony, chcac sie zwolnic, musze zlozyc wypowiedzenie z zachowaniem
    miesiecznego wpyrzedzenia, w dodatku bieg wypowiedzenia moze rozpoczac sie
    tylko od 1-go dnia miesiaca?

    2) czy moge zlozyc w/w wypowiedzenie jezeli w danej chwili jestem na L-4?
    Np. wysylajac poczta.

    Pzdr, CDD

    P.S. wiem ze jest google, ale czas to kluczowa sprawa w tym przypadku...

  • 2. Data: 2006-10-04 14:18:25
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy o prace
    Od: "Durante" <d...@o...pl>

    Clouddancer napisał(a):

> [...]
    > miesiecznego wpyrzedzenia, w dodatku bieg wypowiedzenia moze rozpoczac sie

    Dokladnie tak. Wypowiadasz dzis, pracujesz do konca listopada.

    > 2) czy moge zlozyc w/w wypowiedzenie jezeli w danej chwili jestem na L-4?
    > Np. wysylajac poczta.

    Pracownik moze wypowiedziec umowe w kazdym momencie. Ja wypowiadalem na
    urlopie :)

  • 3. Data: 2006-10-04 14:19:34
    Od: "Durante" <d...@o...pl>

    Clouddancer napisał(a):
    > Pilnie poszukuje odpowiedzi na dwa pytania:

    > Np. wysylajac poczta.

    Jeszcze cos. Koniecznie polecony za potwierdzeniem odbioru.

  • 4. Data: 2006-10-04 16:55:53
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 4 Oct 2006 13:14:46 +0000 (UTC), " Clouddancer"
    <c...@W...gazeta.pl> zakodował:

> [...]
    >miesiecznego wpyrzedzenia, w dodatku bieg wypowiedzenia moze rozpoczac sie

    Jeżeli staż pracy u danego pracodawcy wynosi ponad 6 miesięcy to
    zgadza się.

    >2) czy moge zlozyc w/w wypowiedzenie jezeli w danej chwili jestem na L-4?
    >Np. wysylajac poczta.

    Tak

    >P.S. wiem ze jest google, ale czas to kluczowa sprawa w tym przypadku...

    I tak masz czas przynajmniej do jutra (a tak naprawdę to do końca miesišca)
    - a kilka godzin to cała masa czasu do googlowania.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 5. Data: 2006-10-04 18:35:02
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    W wiadomości <news:1159971505.090575.135960@b28g2000cwb.googlegro
    ups.com>
    Durante <d...@o...pl> pisze:

    > Dokladnie tak. Wypowiadasz dzis, pracujesz do konca listopada.

    Mam pytanie - gdzie można znaleźć stosowny przepis na ten temat?
    Przewertowałam cały KP, ale albo jestem ślepa albo istotnie nie ma tam nic o
    rozpoczęciu biegu wypowiedzenia wraz z początkiem miesiąca (albo tygodnia -
    w zależności od długości okresu wypowiedzenia).

    --
    Nixe

  • 6. Data: 2006-10-04 19:31:53
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Wed, 4 Oct 2006 20:35:02 +0200, Nixe <n...@f...pl>
    w <eg0usm$4m$1@news.mm.pl> napisał:

> [...]
    > rozpoczęciu biegu wypowiedzenia wraz z początkiem miesiąca (albo tygodnia -
    > w zależności od długości okresu wypowiedzenia).

    http://www.msp.money.pl/akty_prawne/kodeks_pracy?sec
    =020202#

    Art. 30. § 21. Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmujący tydzień lub
    miesiąc albo ich wielokrotność kończy się odpowiednio w sobotę lub w
    ostatnim dniu miesiąca.

    Odlicz wstecz :)

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 7. Data: 2006-10-04 19:46:10
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    W wiadomości <news:slrnei8319.pm2.jakub@jakub.kofeina.net>
    Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> pisze:

> [...]
    >
    > Art. 30. § 21. Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmujący tydzień
    > lub miesiąc albo ich wielokrotność kończy się odpowiednio w sobotę

    Wielki dzięki :)

    --
    Nixe

  • 8. Data: 2006-10-04 20:31:08
    Od: "Kalisima" <n...@m...me>

    > Pięknego dnia Wed, 4 Oct 2006 13:14:46 +0000 (UTC), " Clouddancer"
    > <c...@W...gazeta.pl> zakodował:

    Wypowiedzieć możesz tak jak napisałeś, chyba że pracujesz dłużej niż trzy
    lata. Wtedy są trzy miesiące wypowiedzenia a nie miesiąc. Ale jest jeszcze
    forma rozwiązania umowy za porozumieniem stron. Wówczas umowa może być
    rozwiązana w dowolnym dniu, czyli takim na jaki zgodzą się obie strony.

    pozdrawiam
    Kalisima

  • 9. Data: 2006-10-04 20:51:27
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 4 Oct 2006 22:31:08 +0200, "Kalisima" <n...@m...me>
    zakodował:

    >Wypowiedzieć możesz tak jak napisałeś,

    Ja? Ja niczego nie chcę wypowiadać.

  • 10. Data: 2006-10-05 07:11:23
    Od: ps <p...@g...pl>

    Durante wrote:

    (..)
    > Pracownik moze wypowiedziec umowe w kazdym momencie. Ja wypowiadalem na
    > urlopie :)

    A czy na bezpłatnym można? :)

    --
    ps