PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie z obowiązku świadczenia pracy › Re: zwolnienie z obowiązku świadczenia pracy
    From: "Tomaseek" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwolnienie z obowiązku świadczenia pracy
    Date: Thu, 8 May 2003 19:55:09 +0200

    Witam!
    Ostatnio na wykładach z prawa mój prof. powiedzial, ze jest taka mozliwosc.
    Pracownik jest na wypowiedzeniu, ale pracodawca zwalnia go z koniecznosci
    swiadczenia pracy. Musi to byc jednak napisane w wypowiedzeniu.
    Swoja droga ja tez tydz. temu dostalem "wilczy bilet" i zastanawiam sie, jak
    zasugerowac mojemu dyr, by nie kazał mi przychodzic do pracy. W/w forma juz
    raczej odpada, ale moze cos sie uda wykombinowac... :-)

    szukałem podstawy prawnej, ale znalazlem tylko to:
    http://www.pip.gov.pl/prewen/publikacje/kolej/odpowi
    e.htm

    I kazdemy zycze takiego szefa, jak Ty

    Pozdr.