PracaGrupypl.praca.dyskusjeznow czasy 5zl/godz › Re: znow czasy 5zl/godz
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: znow czasy 5zl/godz
    Date: Sun, 19 Apr 2009 19:41:49 +0200

    W wiadomości news:1fpy0q7ac9qhm$.dlg@norad.mil SOCAR <s...@o...pl> pisze:

    > Ok, zgodzę się że taki przypadek istnieje, jednak pracodawca w tym
    > przykładzie jest do dupy ( i w sumie "wszyscy o tym wiedzą") .
    Nie wszyscy wiedzą.
    Baloo np. nie wie. :)
    No, ale on wyjaśnił wszystko tu (w przedostatnim wierszu):
    i ja mu czytając jego posty wierzę. ;))

    > Wydawało mi
    > się żę autor wątku pisze mimowszystko o prywatnym przedsiębiorcy
    > oferującym pracę.
    Z punktu widzenia prawa pracy pracodawcy nie dzielą się na prywatnych i
    innych.
    Zresztą szkoły także mogą być prywatne, mogą mieć różnej maści organy
    prowadzące, nie wszystkie także muszą mieć prawa szkół publicznych (nawet
    jeśli stosują się do KN i UoSO oraz aktów wykonawczych tych ustaw, a nie do
    KP).

    Ale ja chciałem jedynie podać przykład świadczący jasno o tym, że praca za
    taką kasę niekoniecznie jest pracą dla praktycznie każdego chętnego. Tak
    wygląda naszapolska rzeczywistość. Płaca tej wysokości to wg mnie nawet nie
    minimum socjalne, raczej chyba biologiczne.
    To jest skandal, wystarczy popatrzeć na inne kraje naszego regionu.

    --
    Jotte