PracaGrupypl.praca.dyskusjeźle naliczone wynagrodzenie › Re: źle naliczone wynagrodzenie
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: źle naliczone wynagrodzenie
    Date: Thu, 05 Oct 2006 12:56:58 +0200

    OLi wrote:

    > no dobrze to moze celem uzupelnienia..
    > nadywyzka wynika z tego ze pracodawca nie wysyla drukow L4 (wiem ze
    > teraz jest na to inna nazwa, ale jej nie pamietam) do ZUS-u, zatem ja
    > dostawalem 100 % wynagrodzenia zamiast 80 % za dni choroby
    > pracodawca i kadrowy robia to celowo (bo nie potrafia wyliczyc 80 %
    > wynagrodzenia za dni choroby ;-) to nie jest zart!! )
    > i teraz czy nadal mam zwrocic kase z racji tego ze ktos nie zglosil w
    > ZUS-ie moich dni chorobowych i wyplacil 100 % pensji ??
    >
    > a co w przypadku jakiejs kontroli ktora to wykryje ?? to wtedy
> [...]

    A jak na wydruku RUMUA (czy jak to sie nazywa?) No i odchodzac
    powinienes dostac pit, jesli wszystko jest zgodne z tymi kwotami, to
    widac te pieniadze sie nalezaly i nie jest to zadna nadplata, wrecz
    przeciwnie, gdyby przyszly mniejsze bylaby niedoplata.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl