PracaGrupypl.praca.dyskusjezdjecia do ofert o pracęRe: zdjecia do ofert o prace^
    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zdjecia do ofert o prace^
    Date: Thu, 18 Oct 2007 14:55:36 +0200
    Sender: t...@m...oldfield.org.pl

    On Thu, 18 Oct 2007 09:00:15 +0200, "fotografik online"
    <f...@g...com> wrote:

    >widzę, że i Ty stosujesz podwójną moralność inną dla siebie , inną dla
    >pozostałych, oto jak podpisałeś swoje zdjęcia, na stronie ze stopki- "

    Idź do okulisty, masz zwidy.

    >Wyprawa pierwsza - 2003-05-03 moje knoty, nie bijcie". ... a może pokaz co
    >porafisz oprócz gadania ? Chetnie przeslę Ci plik "tego knota" a Ty
    >przeedytujesz go pieknie i wszystkim udowodnisz, swoją fachowość- zrobisz
    >to, czy potrafisz tylko gadać?

    Zauważasz taką drobną różnicę, że nie biuorę za swoje knoty, których
    zdjęciami nie śmiem nazwać, pieniędzy?

    Zauważasz, że żeby odróżnić fotografię od partactwa nie trzeba byc
    fotografem. Tak samo, jak do tego, aby opdróżnić piękne dziewczę od
    szpetnej pokraki nie trzeba umieć robić diewcząt.
    --
    ___________/ GG: 3524356