PracaGrupypl.praca.dyskusjezdjecia do ofert o pracę › Re: zdjecia do ofert o prace^
  • Data: 2007-10-19 18:29:43
    Temat: Re: zdjecia do ofert o prace^
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 16 Oct 2007 20:49:55 +0200, WAM <n...@n...nopl.pl>
    w <o...@4...com> napisał:

    > Ta przeretuszowana ma wlosy jakby wyszla spod prysznica.

    Ta przeretuszowana to oprócz zwalonych włosów wyglądających jakby były
    drukowane na zarobionej igłówce ma inny kształt lewej kości policzkowej.
    O bluzce w Tiger Stripe nie wspominając.

    Chłopiec ma włosy jakby mu narobił ptak wielkości krowy,
    niezsynchronizowane oczy (a oczy są ważne przy odbiorze zdjęcia) oraz
    paskudną rasteryzację wszystkich krawędzi.

    Mam odrobinę samokrytyki i takiego zdjęcia to bym nie dołączył do
    swojego CV.

    > WAM

    ja czyli jakub
    Revoke.