PracaGrupypl.praca.dyskusjezapotrzebowanie na informatyków › Re: zapotrzebowanie na informatyków
    From: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zapotrzebowanie na informatyków
    Date: Sat, 27 Nov 2004 09:54:07 +0000 (UTC)

    In article <co84rg$hcf$1@nemesis.news.tpi.pl> "Immona" <n...@z...com.pl> writes:
    >From: "Immona" <n...@z...com.pl>
    >Subject: Re: zapotrzebowanie na informatyków
    >Date: Fri, 26 Nov 2004 21:45:13 +0100

    >Sugerujesz, ze nie dam rady zapamietac, zeby robic uaktualnienia? :b
    >Nie bede sie klocic ani Cie przekonywac. U mnie w chacie jakos do zadnego
    >komputera, linuxowego ani windowsowego, nie trzeba bylo wzywac pana Henia od
    >niepamietnych czasow, a robie tu rzeczy bardziej "ryzykowne" pod wzgledem
    >mozliwosci zrobienia sobie kuku (np. mam sporo freeware'ow i shareware'ow).

    Sugeruje, ze powinnas robic to do czego zostalas w pracy zatrudniona bo za
    to odpowiadasz. "Pan Henio" odpowiadal za "czystosc" i bezawaryjna prace
    sprzetu i sie z tego wywiazywal bo bral za to kase.
    Wiele firm robi oszczednosci na obsludze technicznej w podobny sposob nawet
    ukulo sie powiedzenie "power user" to taki zastepca admina do lzejszych
    zadan ale uwazam takie postepowanie za niewlasciwe bowiem rozmywa sie
    odpowiedzialnosc i nikt nie prowadzi dzialan profilaktycznych ...

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name