PracaGrupypl.praca.dyskusjezapotrzebowanie na informatyków › Re: zapotrzebowanie na informatyków
  • Data: 2004-11-28 10:16:37
    Temat: Re: zapotrzebowanie na informatyków
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> napisał w
    wiadomości news:schmielarz.4711.0@uniprojekt.com.PL...

    > Sugeruje, ze powinnas robic to do czego zostalas w pracy zatrudniona bo za
    > to odpowiadasz. "Pan Henio" odpowiadal za "czystosc" i bezawaryjna prace
    > sprzetu i sie z tego wywiazywal bo bral za to kase.

    Bez bezawaryjnej pracy sprzetu wykonywanie moich obowiazkow byloby
    utrudnione, wiec motywacje do pilnowania mam (tak samo jak u siebie w domu).

    > Wiele firm robi oszczednosci na obsludze technicznej w podobny sposob
    > nawet
    > ukulo sie powiedzenie "power user" to taki zastepca admina do lzejszych
    > zadan ale uwazam takie postepowanie za niewlasciwe bowiem rozmywa sie
    > odpowiedzialnosc i nikt nie prowadzi dzialan profilaktycznych ...

    Coz - zapewniam Cie, ze jesli dobrowolnie mowie, ze zamierzam wykonywac te
    czynnosci profilaktyczne, to je bede wykonywac i do odpowiedzialnosci sie
    poczuwam. Jest to ok godzina na miesiac. Komputerow sztuk dwa.
    I nie sa to oszczednosci - zasugerowalam wydanie tego na cos innego,
    bardziej "konsumpcyjnego".

    I.