PracaGrupypl.praca.dyskusjezapotrzebowanie na informatyków › Re: zapotrzebowanie na informatyków
  • Data: 2004-11-28 10:33:04
    Temat: Re: zapotrzebowanie na informatyków
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:slrncqh8a3.4jn.arturcz@blabluga.hell.pl...
    > Nie miałem nawet takiego zamiaru :) Tyle, że opieka nad jednym komputerem
    > to nieco inna sprawa, niż pilnowanie fafnastu komputerów w firmie :)

    W domu mam tyle samo kompow co w biurze.
    Naprawde mnie dziwi kampania obrony p. Henia na tej grupie i zbulwersowanie
    niektorych, ze user uwaza, ze umie przypilnowac, zeby Winda nie padala, a w
    razie tego padu sobie poradzic z reinstalacja wlacznie. Skonczyly sie juz
    czasy, kiedy polaczenie kabelkow w siec i postawienie serwera bylo wiedza
    tajemna dajaca przewage nad zwyczajnymi smiertelnikami. O ile nie jest to
    bank lub wielka, wielooddzialowa firma z wieloma poziomami dostepu, to
    "podstawy adminowania" sa umiejetnoscia dodatkowa pracownika, na tyle
    pozadana, co jezyk angielski. Znam wlascicieli firm, ktorzy to tak traktuja
    i nie dzieja sie u nich bynajmniej komputerowe tragedie. Sa ludzie, ktorzy
    lubia tego pilnowac, bo maja sentyment do czasow, kiedy w liceum oni
    adminowali szkolna siecia - jednoczesnie jednak chca wykonywac w swoim zyciu
    ambitniejsze zadania niz tylko to.

    I.