PracaGrupypl.praca.dyskusjeza duze (??) kwalifikacje...Re: za duze (??) kwalifikacje...
  • Data: 2004-06-25 10:21:54
    Temat: Re: za duze (??) kwalifikacje...
    Od: Nahia <n...@...portal.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Keloo [25 Jun 2004 03:08:05 -0700]:

    > Mam male pytanie: jak rozumiec stwierdzenie, ze mam, cytuje
    > "zdecydowanie zbyt wysokie kwalifikacje" ?

    Zapewne doslownie. Pracownik ze zbyt wysokimi kwalifikacjami na
    dane stanowisko wbrew pozorom nie jest dla pracodawcy pozytywny
    bo np. z gory wiadomo ze bedzie caly czas szukal czegos bardziej
    odpowiadajacego tym kwalifikacjom.

    > Zdarzylo mi sie to juz czwarty raz z rzedu, no ludzie bez
    > przesady ...

    Moze po prostu sprobuj nie przyznawac sie do czesci tych swoich
    kwalifikacji? Nie wiem na jakie stanowiska skladasz papiery i co
    masz w CV, ale sprobuj byc nie "najlepszy w ogole" a "najlepszy
    na to konkretne stanowisko"...

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl