PracaGrupypl.praca.dyskusjeza duze (??) kwalifikacje... › Re: za duze (??) kwalifikacje...
  • Data: 2004-06-26 13:48:16
    Temat: Re: za duze (??) kwalifikacje...
    Od: Slawek <s...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 26 Jun 2004 13:00:08 +0000 (UTC)
    "Cam" <c...@g...pl> wrote:

    > To jakieś wyjątki. A w większości przypadków mity. Też mi takich
    > przedstawiano, ale w odróżnieniu
    > od innych oceniających genialność uczniaków ja znam temat.

    W grupach, w ktorych sie obracam sa mlodzi i utalentowani
    ludzie. Moze ten 15-to latek to rzeczywiscie wyjatek, ale
    ogolnie specjalistow w wieku do 20 lat jest sporo.

    > I po
    > krótkiej rozmowie wiedziałem swoje: prosty, biurowy helpdesk -
    > owszem. I nic więcej. Co wcale nie powinno dziwić ani dołować
    > gimnazjalistów i ich zwolenników. Informatyka to temat tak obszerny,
    > że krótkiego żywota nie starczy na wgłębienie się w coś poza
    > "czyszczenie rejestrów".

    Chyba nie mowimy o tym samym. Ty chyba piszesz o adminowaniu jakimis
    Windowsami w firemce co potrafi wielu uzytkownikow komputera.
    Ja mowie o administrowaniu serwerami opartymi o systemy unix-like.

    Takich ludzi mozna spotkac grupach typu *LUG.

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167