PracaGrupypl.praca.dyskusjez pełnego etatu na firmę współpracującąRe: z pełnego etatu na firmę współpracującą
  • Data: 2009-01-23 18:52:24
    Temat: Re: z pełnego etatu na firmę współpracującą
    Od: "Jackare" <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:glcm8b$e7g$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > jest w tym jedno, ale
    > firma dla której pracuję współpracuje z energetyką
    > zatem oni wykonują jedno i to samo dla energetyki
    > więc czemu to byłoby zakazane dla mnie?
    >
    > może to kwestia rodzaju umowy?

    Dlaczego jesteś głuchy na argumenty osób które coś na ten temat wiedzą i
    uparłeś się przy swoim niereformowalny sposób?
    Jest zasadnicza różnica pomiędzy firmą zatrudniającą pracowników a
    jednoosobową działalnością gospodarczą.
    Jeżeli zatrudnisz pracowników i oni będą pracować na rzecz twojego obecnego
    pracodawcy, nikt Tobie nie zarzuci cech samozatrudnienia i cech stosunku
    pracy w stosunku cywilnoprawnym.
    Prosta sprawa - poczytaj ustawy (myślałem że już to zrobiłeś) i -
    ewentualnie jeżeli Ci sie chce - orzecznictwo. Forma umowy nie ma tu żadnego
    znaczenia.
    --
    Jackare