PracaGrupypl.praca.dyskusjewynagrodzenie a zasilekRe: wynagrodzenie a zasilek
  • Data: 2009-09-29 20:41:40
    Temat: Re: wynagrodzenie a zasilek
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h9sbjd$4q9$1@atlantis.news.neostrada.pl Jerzy Rozbicki
    <o...@o...oo> pisze:

    > Pracuje w prywatnej firmie ponad trzy lata i w zwiazku z tym mam 3 mies
    > okres wypowiedzenia. Trzy dni temu wreczono mi wypowiedzenie
    To zgodne z prawem.

    > Wlasciciel firmy zaproponowal mi mozliwosc zajecia sie czyms
    > innym za najnizsze wynagrodzenie (ok 1.200 brutto).
    To także.

    > W zasadzie nie mam wyjscia - za 3 mies. moge isc na zasilek lub teraz
    > posilkowac sie ta najnizszym wynagrodzeniem
    Tego nie rozumiem. Masz umowę z określonym wynagrodzeniem i 3-miesięcznym
    okresem wypowiedzenia.
    W trakcie tego okresu otrzymasz to wynagrodzenie, nawet jeśli było to
    wypowiedzenie zmieniające.

    > Dotychczas zarabialem 1.200 netto, wiec strata nie bedzie tak
    > ogromna.
    Nie znam szczegółów twojej umowy, ale pensja zasadnicza określona w umowie o
    pracę w okresie wypowiedzenia nie powinna być w żaden sposób uszczuplona.

    Nie.
    http://twojsasiad.pl/cms/index2.php?option=com_conte
    nt&do_pdf=1&id=144

    --