eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjewłasna DG w IT - zaryzykować ?Re: własna DG w IT - zaryzykować ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: własna DG w IT - zaryzykować ?
    Date: Wed, 22 Oct 2008 14:16:29 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 39
    Message-ID: <1...@k...net>
    References: <xy8pgxrm7ofd$.1vdbpamqo9cuv.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: ip-89.171.150.66.static.crowley.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1224677791 5105 89.171.150.66 (22 Oct 2008 12:16:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Oct 2008 12:16:31 +0000 (UTC)
    X-Sender: wDLw6vCd1EG4S3KjSUo8qZaeND6pI0IP
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:224992
    [ ukryj nagłówki ]

    Wed, 22 Oct 2008 13:29:57 +0200, Marek napisał(a):

    > Drugi to sama strona WWW, ale nie
    > wiem czy będzie skuteczna...Jak oceniacie swoje ?

    Odpowiem Ci tylko na ten ułamek całości pytań, bo się na tym akurat znam :)

    Otóż strona w sieci, żeby dawała szansę na pozyskanie potencjalnych
    klientów musi spełniać dwa założenia:
    - nieść jasne, dostatecznie szczegółowe i estetycznie zaprezentowane treści
    - być reklamowaną w internecie (można też poza).

    ad.1 - chodzi o to, żeby potencjalny klient szybko zorientował się w Twojej
    ofercie, nie błądził po stronie i mógł szybko skontaktować się z Tobą;
    można też pokusić się w ramach promocji i wyrabiania marki o jakieś
    dodatkowe artykuły związane z Twoją branżą, dostępne dla ogółu

    ad.2 - strona, nawet bardzo dobra, bez żadnej promocji ma niewielkie szanse
    na przebicie się pośród całego szumu informacyjnego w sieci, jest jak sklep
    spożywczy w środku lasu; żeby klient mógł na nią trafić trzeba się
    zainteresować pozycjonowaniem, AdWords, może też reklamą na stronach
    branżowych.

    Zarówno pierwsze jak i drugie, żeby było dobrze zrealizowane, wymagać
    będzie środków i to raczej większych niż 300 zł (samą reklamę za tyle już
    by się może dało).
    Stąd podejrzewam, że na początku skończysz z jakąś mikro-wizytówką
    promowaną własnymi ustami, długopisem i stopką w e-mailu, a na prawdziwą
    stronę informacyjną z dobrą kampanią reklamową przyjdzie czas jak
    rozwiniesz skrzydła ;)


    Tak czy owak, życzę powodzenia.


    --
    Kapsel
    http://kapselek.net
    kapsel(malpka)op.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1