PracaGrupypl.praca.dyskusjewarto czasem użyć pipy ;) › Re: warto czasem użyć pipy ;)
  • Data: 2007-08-29 19:22:40
    Temat: Re: warto czasem użyć pipy ;)
    Od: A Tennyson <t...@b...pis> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 Aug 2007 16:54:13 +0200, Gienek wrote:

    > Co masz na myśli pisząc mocno utrudnione? Przecież jeśli zostaną
    > przedstawione zarzuty to zeznania tej osoby gdy była świadkiem nie są brane
    > pod uwagę i podejrzanego przesłuchuje się od nowa a wtedy może odmówić
    > zeznań lub ułożyć sobie ładną linię obrony jeśli wolisz takie określenie.
    > Nie ma możliwości wykorzystania zeznań podejrzanego gdy był jeszcze
    > świadkiem.

    Właśnie to co napisałeś - brak możliwości wykorzystania. Wybacz, że
    wyraziłem to niezbyt konretnie.

    > Nie masz racji. art 233 kk § 2. Poza tym poczytaj orzecznictwo.

    A nie trzeba w pouczeniu podać, że przesłuchiwany zapoznał się również
    z treścią artykułów dotyczących zeznań mogących obciążyć zeznającego
    oraz zwalniającego go z obowiązku zeznawania w przypadku gdy podejrzanym
    jest bliska osoba? Sformułowania, których użyłem mogą być nieprecyzyjne,
    ale ponieważ wspominałeś już o tym, powinny być wystarczająco jasne.
    Chętnię zajrzę do orzecznictwa, ale nie dziś. :-) Szczerze mówiąc nie
    wiem kiedy. :-P

    > Co to ma wspólnego z przypadkiem szwagra badzia? Poza tym jak wyobrażasz
    > egzekucję długu o którym pisałeś?

    Nie podałem wszystkich okoliczności. Była możliwość ściągnięcia, ale
    komornik de facto się nie przyłożył, w mojej ocenie. Pieniądze były i w
    kraju, a wierzyciel udostępnił stosowne informacje. Wiem, wiem co powiesz...
    Tylko trudno mi jednak się zgodzić z takim podejściem do wykonywanej pracy,
    że za pierszym razem partaczy sie robote w myśl niepisanej zasady: co się
    odwlecze, może uciecze.
    (Za) Swobodnie czujesz się w tej dziedzinie[*] ale to wcale nie oznacza, że
    panują tu logiczne zasady. :-)

    [*] dotyczy "falandyzacji"

    --
    "I the heir of all the ages, in the foremost files of time"

    Locksley Hall by Alfred, Lord Tennyson