PracaGrupypl.praca.dyskusjewarto czasem użyć pipy ;) › Re: warto czasem użyć pipy ;)
  • Data: 2007-08-30 06:04:54
    Temat: Re: warto czasem użyć pipy ;)
    Od: Gienek <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A nie trzeba w pouczeniu podać, że przesłuchiwany zapoznał się również
    > z treścią artykułów dotyczących zeznań mogących obciążyć zeznającego

    Poucza się go o tym tylko wtedy gdy jest podejrzewany że to on popełnił ten
    czyn a za mało jest dowodów żeby mu przedstawić zarzuty.

    > oraz zwalniającego go z obowiązku zeznawania w przypadku gdy podejrzanym
    > jest bliska osoba?

    Jeśli zeznaje w sprawie w której jest podejrzanym bliska osoba to zawsze o
    tym się poucza.

    > Nie podałem wszystkich okoliczności. Była możliwość ściągnięcia, ale
    > komornik de facto się nie przyłożył, w mojej ocenie. Pieniądze były i w
    > kraju, a wierzyciel udostępnił stosowne informacje. Wiem, wiem co
    > powiesz... Tylko trudno mi jednak się zgodzić z takim podejściem do
    > wykonywanej pracy, że za pierszym razem partaczy sie robote w myśl
    > niepisanej zasady: co się odwlecze, może uciecze.
    > (Za) Swobodnie czujesz się w tej dziedzinie[*] ale to wcale nie oznacza,
    > że panują tu logiczne zasady. :-)

    Niestety nie panują logiczne tym bardziej nie zawsze zgodne z prawem.
    Komornicy, policjanci, prokuratorzy to tylko ludzie i czasami są
    nieuczciwi. W wymiarze sprawiedliwości nie powinno być miejsca dla
    nieuczciwych ludzi i powinno się ich eliminować.