eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjew jakim formacie CV ? › Re: w jakim formacie CV ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: w jakim formacie CV ?
    Date: Thu, 14 Feb 2008 09:02:00 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <fp0si0$t28$1@news.onet.pl>
    References: <fo99bn$k2n$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <s...@s...in.heaven> <fo9h92$dta$1@inews.gazeta.pl>
    <forgtb$56c$1@news.onet.pl> <foslbf$b02$1@opal.futuro.pl>
    <fou8ec$ic0$1@news.onet.pl> <fov9jq$297$1@opal.futuro.pl>
    Reply-To: k...@n...poczta.onet.pl
    NNTP-Posting-Host: gate1.elester-pkp.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1202976128 29768 87.105.164.26 (14 Feb 2008 08:02:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Feb 2008 08:02:08 +0000 (UTC)
    X-Sender: akuP6HzSQ5VXrPJayTP6zcJ6DnYfnTHf
    In-Reply-To: <fov9jq$297$1@opal.futuro.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Windows/20071031)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:218260
    [ ukryj nagłówki ]

    Piotrek pisze:

    >> Łatwiej jest ujednolicić oprogramowanie darmowe, a tym którzy potrzebują
    >> kupować najnowszy soft niż na wszystkich komputerach kombinować z różnymi
    >> wersjami office'a.
    >
    > poki chodzi o worda to jeszcze mozna sie meczyc z OO, ale jak byscie mieli
    > korzystac z mocno zaawansowanych arkuszy to OO by polegl i byly by problemy.
    > wg mnie najprosciej pomeczyc support IT zeby sie troszke przylozyl do
    > konfiguracji i bylo by po problemie, do tego minimalna znajomosc licencji MS
    > i by bylo wszystko dobrze.
    > mam przyklady z kilku firm od 200 do 1200 osob gdzie niema problemow z
    > roznymi wersjami offica i nikt nie mysli o przechodzeniu na OO

    Po za księgowościa, gdzie na szybko trzeba zrobić jakies zestawienia w
    arkuszu,
    nikt wiecej nie potrzebuje żadnych zaawansowanych rzeczy robić, od tego są
    wyspecjalizowane narzędzia. Do przesłanych dokumentów jest word viewer,
    wiec nie ma problemu w odczycie, a decyzja o przejściu na oo zapadla
    jakiś rok temu i na razie nikt nie narzeka, a jak działa, to po co
    zmieniać. Co do ustawień przez administratora, to nie do końca jest
    takie proste, bo firma ma kilka mniejszych oddziałów rozsianych po kraju
    i stąd były problemy, a zatrudnianie w każdym najmniejszym nawet
    oddziale informatyka jest bez sensu.


    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl
    nie zapomnij zamówić Total Amigi (Polska Edycja)
    http://www.ppa.pl/totalamiga/#zamowienia

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1