eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjew jakim formacie CV ? › Re: w jakim formacie CV ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: "Piotrek" <...@...ru>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: w jakim formacie CV ?
    Date: Wed, 13 Feb 2008 18:34:08 +0100
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 30
    Message-ID: <fov9jq$297$1@opal.futuro.pl>
    References: <fo99bn$k2n$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <s...@s...in.heaven> <fo9h92$dta$1@inews.gazeta.pl>
    <forgtb$56c$1@news.onet.pl> <foslbf$b02$1@opal.futuro.pl>
    <fou8ec$ic0$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: static-81-219-148-8.devs.futuro.pl
    X-Trace: opal.futuro.pl 1202923962 2343 81.219.148.8 (13 Feb 2008 17:32:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Feb 2008 17:32:42 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:218231
    [ ukryj nagłówki ]

    > Chodzi o dokumenty worda. Arkusz kalkulacyjny potrzebny jest nielicznym do
    > pracy. Niektórzy zapominają, by zapisać dokument w niższym standardzie,
    > zapisują w aktualnym, a później jest problem z odtworzeniem tego na
    > komputerze gdzie jest wersja starsza office'a.

    no to worda opanowac to kazdy srednio rozgarniety informatyk potrafi.
    ustawic raz a dobrze zgodnosc oprogramowania i po sprawie, obojetne jak
    uzytkownik bedzie zapisywac poki nie bedzie grzebac w opcjach bedzie
    zapisywac poprawnie.
    dla innych srednio odpornych uzytkownikow z innych firm na ktorych niemamy
    wplywu i przysla cos w formacie offica 2007 jest plugin do wczesniejszych
    wersji i tez zalatwia w supelnosci sprawe.

    > Łatwiej jest ujednolicić oprogramowanie darmowe, a tym którzy potrzebują
    > kupować najnowszy soft niż na wszystkich komputerach kombinować z różnymi
    > wersjami office'a.

    poki chodzi o worda to jeszcze mozna sie meczyc z OO, ale jak byscie mieli
    korzystac z mocno zaawansowanych arkuszy to OO by polegl i byly by problemy.
    wg mnie najprosciej pomeczyc support IT zeby sie troszke przylozyl do
    konfiguracji i bylo by po problemie, do tego minimalna znajomosc licencji MS
    i by bylo wszystko dobrze.
    mam przyklady z kilku firm od 200 do 1200 osob gdzie niema problemow z
    roznymi wersjami offica i nikt nie mysli o przechodzeniu na OO

    --
    pzdr
    piotrek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1