PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop na zadnie raz jeszczeRe: urlop na zadnie raz jeszcze
  • Data: 2006-05-31 03:42:41
    Temat: Re: urlop na zadnie raz jeszcze
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Byłoby to niezgodne z istotą tego urlopu

    Sama istota tego urlopu jest wg mnie chora :))))))))))

    > 2. Pracownik, po wezwaniu do powrotu z urlopu, mógłby natychmiast złożyć
    > prośbę o udzielenie mu urlopu na żądanie w tym samym dniu, nie ma wszak w
    > przepisach ograniczenia, że można tylko raz dziennie złożyć taki wniosek.
    > (Chcecie żebym wrócił? OK. Acha - to wracam. Ale zanim wstanę z łóżka,
    > biorę po raz kolejny urlop na żądanie - i tak w kółko, jak chcecie mnie
    > wzywać :)

    Liwiusz ..... akademiku ... teoretycznie masz rację ale wg mnie po wezwaniu
    z urlopu masz pracować ... a nie brać urlop ......
    Bo to byłoby chore patrząc na istotę wezwania z urlopu :)))))

    W końcu przychodzisz do pracy żeby pracować a nie po to żeby brać jakieś
    durne urlopu :)))

    pozdrawiam
    fart