PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop macierzyński??? › Re: urlop macierzyński???
  • Data: 2005-05-12 21:10:08
    Temat: Re: urlop macierzyński???
    Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wektor napisał(a):
    > Koszty pracodawcy to:
    > 1) wynagrodzenie chorobowe za pierwsze 32 dni zwolnienia lekarskiego w
    > danym roku kalendarzowym (100% wynagrodzenia),

    a nie 33 dni?

    > 2) urlop wypoczynkowy za okres zwolnienia lekarskiego i urlopu
    > macierzyńskiego (łącznie za ok. 9-10 miesięcy, czyli ok. 20 dni, czyli
    > ca 1-miesięczne wynagrodzenie.

    zaryzykuje caly wymiar urlopu za dany rok, wszak jak pracownica wystapi
    o urlop zaraz po macierzynskim, ma prawo do calego wymiaru urlopu (np.
    zakladajac iz osoba taka ma prawo do 26 dni urlopu i zostala zatrudniona
    w styczniu - jest w piatym miesiacu ciazy, urodzi dziecko w maju - we
    wrzesniu skonczy macierzynski, wystepuje o 26 dni urlopu i pracodawca
    tego urlopu jej udziela, po wypoczynkowym urlopik wychowawczy.......

    > 3) prowadzenie spraw administracyjnych związanych z zatrudnieniem
    > kobiety w ciąży .................

    nic dodac, nic ujac

    Wektor popraw mnie jesli sie myle co do pkt.1-2

    > Pozdrawiam

    pozdrawiam serdecznie
    Ewa (Kraków)

    www.republika.pl/ewa_pasinska