PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop i tel sluzbowyRe: urlop i tel sluzbowy
  • Data: 2006-12-30 16:16:46
    Temat: Re: urlop i tel sluzbowy
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <1f1g399tstuc9$.dlg@news.draakhan.info> Bartłomiej Szymański napisal(a):

    > Nie stałoby się nic ciekawego gdyby Immona, Sat, 30 Dec 2006 19:13:45 +1300

    > No właśnie, teraz może być kilka możliwości:
    > 1) Any_user po cichu cieszy się, że udało mu się sprowokować nas do
    > wymienienia nazwy "Komputronik" na grupie w sposób kojarzący się
    > zdecydowanie negatywnie;
    > 2) Trzęsie gaciami ze strachu, żeby ktoś z czytających czasem nie wysłał do
    > jego zwierzchnika namiarów na pisane przez niego "rewelacje" lub żeby sam
    > zwierzchnik czasem tutaj nie trafił;
    > 3) ... (cholera wie, co w jego głowie siedzi)

    Chyba najbardziej prawdopodobne, że Any_User to poprostu troll
    nudzący się w pracy. Miałem ostatnio przerwę w usenetowaniu
    i widzę że wiele straciłem :) Zobaczcie co wypisywał na pl.comp.programming
    na temat "odmóżdżania" odchodzących pracowników:
    http://groups.google.pl/group/pl.comp.programming/br
    owse_frm/thread/d8aa328bb3e6fc0d/8c38c390d6611db0
    Co za agent, normalnie szczęka opadając przebiła mi się do piwnicy!

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kuć