PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop i tel sluzbowyRe: urlop i tel sluzbowy
  • Data: 2006-12-30 12:44:06
    Temat: Re: urlop i tel sluzbowy
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Kira wrote:

    > Re to: Immona [Sat, 30 Dec 2006 19:13:45 +1300]:

    > A dla mnie nie - sprawdziłabym w sumie gdyby mi się chciało,
    > czy tam nie ma przypadkiem jakiejś sieci WLANowskiej bez co
    > większych zabezpieczeń. Robienie czarnego PR przez konkurencję
    > nie jest IMO niczym szczególnie dziwnym, a zdaje się że z tym
    > właśnie mamy tu do czynienia. Zwłaszcza że miałam okazję parę
    > razy z Komputronikiem współpracować, i nie przyuważyłam jakoś
    > takiego gnojenia ogólnego pracowników, jakie prezentuje tutaj
    > Any User.
    >
    > Tak czy siak, skrobnę chyba do nich i spytam o ten ewenement...

    Dobry pomysl. Jesli firma rzeczywiscie nie zasluguje na taka ocene, jaka
    wynika z postow AU, to zasluguja na to, zeby wiedziec i moc sie do tego
    ustosunkowac :)
    A dziwne dlatego, ze to mimo wszystko dosc nietypowe wykonanie - o ile
    to jest swiadomy czarny PR. Wykonanie dosc artystowskie :)

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533