PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o prace a zameldowanieRe: umowa o prace a zameldowanie
    From: j...@v...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: umowa o prace a zameldowanie
    Date: 9 Mar 2007 08:59:44 +0100

    > Swoja drogą dziwię się że jakikolwiek urząd zgodził się na wymeldowanie
    > Ciebie skądś i nie zameldowanie nigdzie, bo im tego nie wolno,

    Kompletnie się mylisz. Jeśli zmieniasz np. miejsce stałego zameldowania to
    pierwsze co musisz zrobić to wymeldować się. Urzędnikowi ani przez myśl nie
    przejdzie, żeby Cię zapytać czy będziesz się gdziekolwiek meldował. Dostajesz po
    prostu z urzędu świstek, że dnia tego i tego wymeldowałeś się z pobytu stałego i
    adieu - w tym momencie urzędnik przestaje się Tobą interesować. Z tym świstkiem
    gonisz do drugiego urzędu (właściwego dla nowego adresu) i tam go przedstawiasz
    razem z aktem notarialnym własności (albo z właścicielem budynku) i dokonujesz
    zameldowania w nowym miejscu.

    > sądzę raczej
    > że masz adtes zameldowania w dowodzie tylko po prostu tam nie mieszkasz.

    A ja sądzę, że przedmówca wymeldował się z pobytu stałego (bo np. sprzedał
    nieruchomość) i nie zdążył/nie ma możliwości zameldować się gdzie indziej - ale
    to już jego prywatna sprawa i z punktu widzenia dyskusji nie ma to najmniejszego
    znaczenia.