PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o prace a zameldowanieRe: umowa o prace a zameldowanie
  • Data: 2007-03-09 07:38:21
    Temat: Re: umowa o prace a zameldowanie
    Od: "Jackare" <jacek.leszczuk[wytnij_to]@wytnij_to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zastanawiam sie jak to wyglada np w swietle prawa :) czyzby ta umowa byla
    > niewazna? czy moze powienien byc w niej wymieniony np moj pesel i nip a
    nie
    > adres zameldowania skoro takiego nie posiadam :)

    Dla pracodawcy istotny jest adres do doręczania korespondencji. Ja mam np w
    umowie zapis o takim adresie i do momentu kiedy on się nie zmieni, pracodwca
    (i sąd też) uzna korespondencje wysyłane na ten adres za doręczone, nawet
    gdy ich nie odbierzesz bo tam np nie mieszkasz.
    W powyższy sposób moze być traktowany Twój adres zameldowania podany w
    umowie.
    A poza tym brak zameldowania jest sprzeczny z prawem, ale rozumiem że to
    Twój wybór i Twój problem.
    Swoja drogą dziwię się że jakikolwiek urząd zgodził się na wymeldowanie
    Ciebie skądś i nie zameldowanie nigdzie, bo im tego nie wolno, sądzę raczej
    że masz adtes zameldowania w dowodzie tylko po prostu tam nie mieszkasz.
    W takim przypadku z punktu widzenia korespondencji urzedowych i prawa
    pocztowego korespondencje wysyłane na ten adres tekże będą uznawane za
    doręczone.
    --
    Jackare