PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o pracęRe: umowa o pracę
  • Data: 2009-10-13 08:50:18
    Temat: Re: umowa o pracę
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "jacem" <j...@1...pl> napisał w wiadomości
    news:hb18ab$893$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Nie, nie cieszyłbym się z niczyjej krzywdy.

    Trudno mi w to uwierzyć po Twoich postach.

    > Tylko po twoich cynicznych, miejscami, wypowiedziach doszedłem do takiego
    > wniosku.

    No cóż. Pozostaje mi tylko napisać, że nic na to nie poradzę, że widzisz
    cynizm tam, gdzie go nie ma.

    > A "kopniak" od życia pomaga czasami zmienić spojrzenie na niektóre
    > sprawy. Zobaczyć z bliska jak się mają.

    Daruj sobie to tanie moralizatorstwo. Już kolejny raz usiłujesz mnie w ten
    sposób "pouczać".
    Kompletnie nic o mnie nie wiesz i nie masz bladego pojęcia, co już w życiu
    widziałem i ile kopniaków od niego otrzymałem.

    > I nie wypisywać wydumanych głupot.

    Proszę o_ konkretny_przykład tych głupot.
    No chyba, że faktycznie chcesz zrównać do poziomu heniopodobnych i
    "dyskutować" tak jak oni.
    Wówczas uprzedź - podaruję sobie kolejną wymianę zdań.