PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawdaRe: to moze byc prawda
    From: Matrix <m...@x...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: to moze byc prawda
    Date: Thu, 13 Oct 2005 12:11:18 +0200

    Immona napisał(a):
    > To z roznica zamoznosci to nie jest bajka, poniewaz na panstwowe, jako na
    bezplatne,
    > jest - poza malo popularnymi kierunkami nie dajacymi zreszta dobrych
    > zawodowych perspektyw - wieksza konkurencja, z ktorej dostaja sie
    > najlepsi. A w przypadku czlowieka przecietnego, ktory nie jest ani
    > geniuszem, ani debilem, decydujaca role w rozwoju umiejetnosci odgrywaja
    > warunki, w jakich zyje i sie wychowuje; ksiazki w domu, poziom dyskusji
    > w rodzinie, motywacja dawana przez rodzine, nauka jezykow obcych,
> [...]

    ja akurat nie jestem z zamoznej rodziny i nigdy nie bylem, a jakos
    skonczylem technikum z bardzo dobrym wynikiem a potem studia na
    politechnice dzienne tez z wynikiem bardzo dobrym, w domu sie nigdy
    nie przelewalo nie chodzilem na zadne kursy jezykowe i inne takie
    pozaszkolne wyciagarki pieniedzy bo poprostu na to nie bylo wiec nie
    wypisuj mi ze ludzie ktorzy sa mniej zamozni sa skazani na prywatna
    uczelnie bo to bzdura mnie nigdy by nie bylo stac na taka forme
    studiowania a te przyklady z kelnerem to chyba z warszawy jestes bo w
    innych miastach niestety nawet jak na pysk padniesz to innej pracy niz
    akwizyzcja czy tez roznoszenie ulotek nie znajdziesz, jak ktos mysli i
    przyklada sie do nauki to sobie poradzi z dostaniem sie na dzienne,
    raczej twoja wypowiedz moze tyczyc sie osob ktore przez zycie chca sie
    przeslizgnac jak najmniejszym wysilkiem i matura na same 3 go
    satysfakcjonuje itd. a zeby juz sie dalej nie meczyc to ida na
    prywatne ktore rodzice zasponsoruja, gdzie poziom nauczania jest
    zenujaco niski

    Pozdrawiam

    M A T R I X