PracaGrupypl.praca.dyskusjetłumaczenie przez internetRe: tłumaczenie przez internet
  • Data: 2002-06-04 19:51:11
    Temat: Re: tłumaczenie przez internet
    Od: "Jag" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janusz Pachana" <p...@i...pl> napisał

    : Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić na jakiej zasadzie to działa? Przetłumaczyłem
    : np. jakiś tekst i muszę go wysłać firmie zamawiającej, żeby go obejrzała
    czy
    : jest zadowolona (tak to sobie wyobrażam). A pieniążki? Jaka jest
    gwarancja,
    : że mi je potem prześle na konto? Czuję, że musi być jakiś myk.

    Nie musi. Zależy jaki to jest tekst. jeżeli publikowany - artykuł albo
    książka, to łatwo udowodnisz, że tłumaczyłeś - masz przecież oryginał oraz
    pliki z tłumaczeniem. Ale zawsze należy zawrzeć umowę, najlepiej o dzieło -
    najniższy podatek. Na papierze.

    --
    Jag

    :