  • Data: 2005-06-28 11:53:23
    Temat: Re: test projekcyjny-
    Od: "Mir" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pień, korona) jest niezwykle mocno zakorzeniony w podświadomości ludzi wielu
    > kultur. Z koniem to już inna sprawa.

    No nie, wcale jak Ciebie czytam nie stajesz się bardziej wiarygodny.
    To co mówisz, to trochę jak kiedyś krążył taki łańcuszek, którego dokładnie nie
    pamiętam, bo mnie nie interesują, ale trzeba było z 5 zwierząt chyba wybrać
    sobie kim chciałbyś by w kolejności. I na podstawie tego była cała
    interpretacja, że np tygrys interpretuje siłę, krowa bo mleko to wartośći
    rodzinne itp. Dla mnie to strasznie płytkie. Nie zgodzę się, że takie testy
    mają wskazać, jakim mogę być pracownikiem.