PracaGrupypl.praca.dyskusjesupermarkety-pytanie › Re: supermarkety-pytanie
    From: "Monika Wesolowska" <m...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: supermarkety-pytanie
    Date: Fri, 15 Nov 2002 14:45:04 +0100

    Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ar2t5s$gno$1@news2.tpi.pl...

    > Jesli skarg jest tyle samo, to znaczy ze w supermarketach jest duzo
    gorzej.
    > Dlaczego ???
    > Dlatego, ze z malym sklepikarzem latwiej walczyc, bo nie stoia za nim
    > wielkie
    > pieniadze i prawnicy gotowi do startu na pstrykniecie palcami - to
    > zniecheca ludzi do skladania skarg, bo nie jest to walka rowny z rownym.

    chyba przeceniasz sile pieniedzy a z tymi prawnikami przesadzasz ;) przed
    Sadem Pracy nie ma znaczenia czy pozywasz Auchan czy sklep Mortadela; poza
    tym wydaje mi sie, wielkie sieci handlowe raczej dbaja o marke i renome a na
    wlascicielu Mortadeli nie robi wiekszego wrazenia to, ze polowa odchodzacych
    od niego pracownikow sklada pozew do Sadu Pracy