PracaGrupypl.praca.dyskusjestracone pokolene, bezrobocie wśród młodych › Re: stracone pokolene, bezrobocie w?r?d m?odych
  • Data: 2012-07-11 10:06:58
    Temat: Re: stracone pokolene, bezrobocie w?r?d m?odych
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-11 08:28, Emeryt pisze:

    > Niestety niewypał. Są w Polsce tacy ludzie jak Ty którzy uprawiają
    > propagande kłamstwa za duże pieniądze (ciekawe ile Ci za Twoje brednie
    > płacą),(...)

    Ujmę to tak: ty rzeczywiście za czasów komuny leki musiałeś dostawać za
    darmo, a teraz cię na nie nie stać więc ci się pogorszyło.

    Jak ci nie wstyd takie bzdury pisać do kogoś, kto tamte czasy pamięta?
    Albo rodzice ukrywali przed tobą prawdę (wychowanie bezstresowe w
    tamtych czasach? jestem zdumiony!) albo zwyczajnie trollujesz.

    W jednym i drugim przypadku dalsza dyskusja z tobą na ten temat jest
    bezcelowa.

    Zdrowia życzę
    Piotr