PracaGrupypl.praca.dyskusjestracone pokolene, bezrobocie wśród młodych › Re: stracone pokolene, bezrobocie w?r?d m?odych
  • Data: 2012-07-11 12:55:23
    Temat: Re: stracone pokolene, bezrobocie w?r?d m?odych
    Od: Piter <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-11 08:23, Piotr pisze:

    > To są ludzie, którym w życiu nie wyszło, są sfrustrowani i teraz
    > wylewają swoje żale.
    > Daj im spokój :)

    A ty qrwa co ksiadz czy specjalista psycholog ?

    Nie jestem ani sfrustwoany ani w zyciu mi nie wyszlo nie musze splacac
    mieszkania przez 25 lat i mam na biezace potrzeby. Chyba ze w zyciu mi
    nie wyszlo nazywasz posiadanie yachtu i zaliczanie szmat co tydzien.

    Staram sie uswaidomic tobie i tobie podobnym debilom w jakim zaklamanym
    kraju zyjecie