PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-18 13:51:23
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    news:dj13jp$6gf$1@news.dialog.net.pl...

    > Wierzę, ale ja zostałem poszkodowany na umyśle już we wczesnej młodości
    > jako
    > nastolatek, gdyż uczęszczałem i ukończyłem z egzaminem maturalnym na
    > kierunku mat-fiz jedno z najbardziej poje***** w powszechnej opinii liceów
    > na Dolnym Śląsku (nie wiem, czy nie w Polsce). Słowem - nie miałem szansy,
    > chociaż potem bardzo się starałem powrócić do normalności... ;))))

    XIV LO? :)

    OT, ale jak tu tylu inf, to nie chce mi sie isc po porade gdzie indziej.
    Czy mozecie mi polecic jakis darmowy soft - jesli istnieje - pozwalajacy na
    wyswietlanie prezentacji przez Siec real time wraz z emisja glosu osoby
    prowadzacej prezentacje, o ile to mozliwe rowniez z okienkiem czata, na
    ktorym odbiorcy na zywo moga komentowac?
    Wiem, ze istnieja komercyjne rozwiazania, ale jest mi toto potrzebne do
    jednorazowej prywatnej zabawy i kupowac raczej nie bede, nie mowiac o
    kupowaniu klienta przez kazdego z widowni.

    I.